ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390     |     کد : 19430

دانشجويان كفن پوش تبريزي در فرودگاه تبريز تجمع مي‌كنند

جمعي از دانشجويان بسيجي دانشگاه‌هاي استان آذربايجان شرقي براي اعزام به بحرين فردا در فرودگاه تبريز تجمع مي‌كنند.

 جمعي از دانشجويان بسيجي دانشگاه‌هاي استان آذربايجان شرقي براي اعزام به بحرين فردا در فرودگاه تبريز تجمع مي‌كنند.

عبدالله شادي دبير قرارگاه بيداري اسلاميِ (بسيج دانشجويان جهان اسلام) در آذربايجان شرقي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: جمعي از دانشجويان بسيجي استان آذربايجان شرقي به منظور اعلام آمادگي و درخواست براي اعزام به بحرين جهت كمك به برادران و خواهران مظلوم و بي رفاع خود، فردا پنج‌شنبه در فرودگاه تبريز تجمع بزرگي برگزار مي كنند.
شادي افزود: هدف از برگزاري تجمع دانشجويان كفن پوش در محل فرودگاه اين است كه بگوييم ما جانمان را كف دست خود گرفته ايم و تقديم اسلام عزيز مي‌كنيم اما حاضر نيستيم اين همه ستم و جفا و كشتار بي‌رحمانه برادران و خواهران مسلمانمان را در بحرين، ليبي، يمن و اردن و ساير حكومت‌هاي وابسته و سرسپرده استكبار جهاني تحمل كنيم.
وي ادامه داد: براي همين از مسئولان مربوطه به جد مي‌خواهيم همت كنند تا زمينه براي اينكه بتوانيم به مسلمانان مظلوم منطقه كمك كنيم را فراهم شود.
شادي اضافه كرد: تجمع دانشجويان از بعد از ظهر فردا پنج‌شنبه آغاز شده و تا ظهر روز جمعه در همان محل ادامه خواهد داشت.
وي ادامه داد: در مدت برگزاري تجمع، برنامه‌هاي متعددي از جمله سخنراني اساتيد انقلابي و برگزاري شب خاطره با موضوع نهضت جهاني اسلام در نظر گرفته شده است تا هيچ ظرفيت و فرصتي در اين برنامه از دست نرود.
دبير قرارگاه بيداري اسلاميِ بسيج دانشجويان جهان اسلام در آذربايجان شرقي در ادامه به تحولات منطقه اشاره كرد و افزود: اين اتفاقات، همه نشانه درستي پيش‌بيني حضرت امام است كه فرمودند اين قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستكبران است.
وي افزود: خاورميانه و جهان به سرعت در حال تغيير است و خاورميانه جديد يعني خاورميانه اسلامي در حال شكل گرفتن است و اگر ما نتوانيم نقش خود را به خوبي ايفا كنيم فقط خودمان ضرر كرده‌ايم و از قافله عقب مانده‌ايم چرا كه خداوند براي تحقق اراده خود، منتظر ما و معطل ما نمي‌ماند.
شادي گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند، امت اسلام به زودي زود اضمحلال كامل رژيم صهيونيستي و نابودي استكبار جهاني را جشن ميگيرند.
سجاد حسين‌زاده مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تبريز از آمادگي دانشجويان دانشگاه‌هاي تبريز براي برگزاري هر چه با شكوه‌تر تجمع فردا خبر داد و گفت: تجمع فردا و درخواست اعزام دانشجويان به بحرين، به اين خاطر است كه دانشجويان بسيجي حقيقتاً خود را شريك غم مستضعفان و مظلومان جهان مي‌دانند و به خاطر همين هم نمي‌توانند نظاره‌گر اين همه تبعيض و جسارت به فرزندان معنوي رسول‌الله باشند.


نوشته شده در   پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode