ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390     |     کد : 19425

تبريز ميزبان رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك

مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي گفت: ميزباني تبريز در برگزاري رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك قطعي شد و اين رقابت‌ها چهارم و پنجم تير ماه برگزار مي‌شود.

مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي گفت: ميزباني تبريز در برگزاري رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك قطعي شد و اين رقابت‌ها چهارم و پنجم تير ماه برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي، سيدمحمد شروين‌اسبقيان اظهار داشت: رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك يادواره شهيد حسين فهميده در رشته‌هاي فرنگي و آزاد در رده سني 16 تا 17 سال برگزار و تيم‌ها دوم تير ماه وارد تبريز خواهند شد.
وي در خصوص تعداد تيم‌هاي خارجي شركت كننده در تبريز گفت: فدراسيون كشتي براي حضور در اين رقابت‌ها از تيم‌هاي آذربايجان، تركيه، ارمنستان، قرقيزستان، قراقستان، گرجستان، عراق، ازبكستان، مجارستان، ژاپن، كره‌جنوبي و بلاروس دعوت كرده ولي حضور اين تعداد تيم‌ها قطعي نشده است.
اسبقيان در خصوص تعداد تيم‌هاي داخلي افزود: حضور دو تيم ايراني و دو تيم منتخب آذربايجان‌شرقي در رقابت‌ها قطعي شده است.
وي در ادامه بيان داشت: رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك در روند رو به رشد كشتي پايه استان كمك شاياني خواهد كرد و ورزشكاران و مربيان استان در اين رقابت‌ها محكي جدي خواهند خورد و اين محك موجبات رشد بيشتر كشتي را فراهم خواهد كرد.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي اظهار داشت: كشتي آذربايجان‌شرقي جايگاه مناسبي را در گذشته داشت ولي به علت نبود زيرساخت‌هاي لازم در بخش سخت‌افزاري به مشكلات زيادي روبه‌رو بود كه به حول و قوه الهي و حمايت مسئولان هم اكنون در سراسر استان و خصوصا در تبريز داراي دو سالن اختصاصي براي تمرينات تيم‌هاي مختلف است.
وي همچنين از واريز مبلغ يك ميليارد ريال براي برگزاري اين رقابت‌ها به حساب هيئت كشتي آذربايجان‌شرقي براي ميزباني شايسته رقابت‌ها خبر داد.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: ميزباني رقابت‌هاي مهم كشوري و بين‌المللي در سال 1390 يكي از اهداف بخش ورزش قهرماني در استان است و علاوه بر كشتي در رشته‌هاي دوچرخه سواري، تنيس، تنيس باويلچر، تكواندو، كبدي و شمشيربازي مسابقات بين‌المللي و آسيايي در استان برگزار و براي برگزاري در ساير رشته‌ها نيز در حال بررسي هستيم.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي در ادامه خبر از جذب مربي در رده‌هاي بالا و با توانايي علمي براي انجام تمرينات تيم‌هاي مختلف كشتي در تبريز و استان خبر داد.


نوشته شده در   پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode