ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390     |     کد : 19423

شبكه‌هاي خوشه‌اي عفاف و حجاب براي تبليغ در سطح كشور آغاز به كار كرد

رئيس بسيج جامعه زنان از تشكيل و آغاز به كار شبكه‌هاي خوشه‌اي عفاف و حجاب به منظور تبليغ و ترويج عفاف و حجاب در كشور خبر داد.

 
رئيس بسيج جامعه زنان از تشكيل و آغاز به كار شبكه‌هاي خوشه‌اي عفاف و حجاب به منظور تبليغ و ترويج عفاف و حجاب در كشور خبر داد.

مينو اصلاني در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: بسيج جامعه زنان در سال 90 محور اصلي برنامه‌هاي خود را در زمينه تربيت و كادرسازي براي آينده نظام جمهوري اسلامي است معطوف كرده است.

وي افزود: بسيج جامعه زنان در نظر دارد تا نيروهاي مؤمن، كارآمد و متخصص را براي آينده كشور پرورش دهد كه تربيت اين نيروها رويكرد اساسي ما در آينده است بر اين اساس پيش بيني كرديم كه هزاران حلقه صالحين تشكيل شود تا افراد علاوه بر فعاليت‌هاي اجتماعي، فرهنگي و سازندگي بتوانند در يك فرآيند تربيتي به مباحث اخلاقي و معنوي توجه ويژه‌اي داشته باشند همچنين در بحث تربيت نونهالان، بسيج نونهالان را راه‌اندازي كرده‌ايم كه با قوت بيشتري امسال به برنامه‌هاي ويژه مي‌پردازد.

رئيس بسيج جامعه زنان با بيان اينكه در حوزه فعاليت‌هاي اجتماعي و سازندگي بيش از يك ميليون نفر از خواهران بسيجي در سطح پايگاه‌هاي شهري و محلات براي كمك به محرومان اعزام مي‌شوند، ‌عنوان كرد: در زمينه ساير فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و به منظور تبليغ و ترويج عفاف و حجاب، شبكه خوشه‌اي عفاف و حجاب در كشور تشكيل خواهد شد كه سال قبل آموزش‌هاي لازم را در اين زمينه شروع كرديم كه افراد آموزش ديده امسال به صورت شبكه‌اي در كل كشور حضور خواهند داشت و به تبليغ عفاف و حجاب مي‌پردازند.

وي گفت: سال گذشته براي مسئولان حلقه‌هاي صالحين كلاس‌هاي آموزشي عميق برگزار شد و 800 هزار نفر از زنان كشور به اردوهاي راهيان نور اعزام شدند و امسال هم به صورت ويژه حضور زنان را در اردوهاي راهيان نور به غرب و جنوب كشور خواهيم داشت.

اصلاني ادامه داد: توجه به بحث جهاد اقتصادي از ساير اقدامات بسيج در سال 90 است زنان نقش عمده‌اي در صرفه‌جويي و مديريت اقتصاد خانواده بر عهده دارند و بسيج جامعه زنان با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي الگوي مصرف صحيح را به زنان مي‌آموزد


نوشته شده در   پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode