ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 12 تير 1403
سه شنبه 12 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399     |     کد : 193318

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد

عدم استفاده از ابزارآلات مشترک و رعایت فاصله گذاری در عزاداری‌ها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عدم استفاده از ابزار آلات مشترک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی‌ از جمله ضوابط اجرایی مراسمات است که امیدواریم بتوانیم الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌ها در جامعه باشیم.

ایسنا/آذربایجان شرقی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عدم استفاده از ابزار آلات مشترک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی‌ از جمله ضوابط اجرایی مراسمات است که امیدواریم بتوانیم الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌ها در جامعه باشیم.

حجت الاسلام رامین حسینی خور نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون تلاش کرده، اصل عزاداری‌ها را حفظ کند و از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، میدان‌دار این قضیه بود که هیأت تعطیل نیست.

وی افزود: هیئات مذهبی در بحث مواسات و همدلی و کمک به مدافعان سلامت در دوران مقابله با شروع کرونا، نمره قبولی را گرفته و خوش درخشیده‌اند؛ از همان روزهای اول شیوع کرونا نیز با تهیه و توزیع ماسک، ضدعفونی اماکن و کمک به فقرا نشان دادند که در متن مسائل اجتماعی حضور فعال دارند.

وی با اشاره به تغییر سبک عزاداری‌ها در محرم امسال با توجه به شروع ویروس کرونا، گفت: اصل عزاداری و برگزاری آن از دغدغه‌ها و مطالبات سازمان بوده، منتهی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شکل عزاداری‌ها تغییر یافته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار هیات مذهبی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا نوع عزاداری‌ها در محرم امسال تغییر یابد، گفت: هیات الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای آحاد جامعه خواهند بود.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی افزود: هر شکلی از عزاداری که باعث تشدید ویروس شیوع کرونا شود، مورد قبول ستاد ملی مبارزه با کرونا نخواهد بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 مرداد 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode