ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1390     |     کد : 19202

مزارع و باغات مهربان خسارت‌هاي سنگيني ديدند

بر اثر بارش شديد باران و تگرگ در مهربان كه از عصر ديروز آغاز و به جاري شدن سيل منجر شد، خسارت‌هاي زيادي به مزارع و باغات مهربان وارد شد.

 بر اثر بارش شديد باران و تگرگ در مهربان كه از عصر ديروز آغاز و به جاري شدن سيل منجر شد، خسارت‌هاي زيادي به مزارع و باغات مهربان وارد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، در حالي كه شهرستان مهربان در يك روز بهاري، روزي نسبتاً گرمي را پشت سر مي‌گذاشت با تغيير شرايط جوي به يكباره بارش باران و به دنبال آن تگرگ آغاز شد و در اثر بارش بسيار سنگين تگرگ كه حدود نيم ساعت ادامه يافت، خسارات زيادي به مزارع و باغات مهربان وارد آمد .
به دنبال بارش تگرگ سيل در مزارع و باغات مهربان جاري شد و علاوه بر خسارات بسيار شديد تگرگ به باغات و مزارع كه حتي سبب كنده شدن شاخه‌هاي درختان ميوه نيز شده بود، سيل وارد مزارع نيز شد و در نتيجه خسارات زيادي به مزارع و باغات مهربان وارد آمد.
شدت بارش تگرگ در مهربان به حدي بود كه حتي خودورهاي عبوري در سطح شهر نيز آسيب ديدند ضمن آنكه شيشه بيشتر روشنايي‌هاي پشت بام‌ها دچار شكستگي و خسارت شد.
بارش تگرگ همچنين سبب جاري شدن سيل در معابر و خيابان‌هاي سطح شهر و در نتيجه موجب كندي رفت و آمد خودروها شد كه با تلاش و كوشش پرسنل شهرداري در اسرع وقت معابر و خيابان‌ها بازگشايي شد .
بارش شديد تگرگ كه در دو نوبت عصر ديروز و صبح امروز ادامه يافت همچنين به مزارع و باغات روستاهاي اطراف مهربان از جمله روستاي آلان و برآغوش نيز خسارت وارد كرد.
از ميزان خسارات وارد آمده به مزارع و كشاورزان بخش مهربان تاكنون گزارشي اعلام نشده است.
منطقه مهربان با سه شهر مهربان، شربيان، دوزدوزان و 34 روستاي تابعه تنها بخش شهرستان سراب بعد از بخش مركزي و از مناطق مهم كشاورزي و دامپروري در استان آذربايجان شرقي است.


نوشته شده در   دوشنبه 19 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode