ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1390     |     کد : 19181

شليك به بدهكار در غرب تهران

مردي كه در پي اختلاف 26 ميليون توماني با مديرعامل يك شركت خصوصي، او را با شليك گلوله در تهران كشته و فرار كرده بود، در غرب كشور دستگير شد.

جام جم آنلاين: مردي كه در پي اختلاف 26 ميليون توماني با مديرعامل يك شركت خصوصي، او را با شليك گلوله در تهران كشته و فرار كرده بود، در غرب كشور دستگير شد.
به گزارش «جام‌جم»، ساعت 40/11 روز هشتم ارديبهشت مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت واز گروگانگيري در يك شركت خصوصي در خيابان جلال‌آل‌احمد خبر داد.

ماموران كلانتري 137 نصر با اعزام به محل حادثه، دوجوان را كه با دست و پاي بسته در انباري شركت زنداني شده بودند، نجات دادند.

در تحقيق از آن دو نفر معلوم شد يكي از آنها كارگر شركت و ديگري همسايه‌شان است.

ردپاي يك آشنا در گروگانگيري

كارگر شركت خصوصي به پليس گفت: يكي از دوستان مديرعامل به دفتر شركت آمد و با تهديد سلاح كلت مرا به انباري برد و نشاني خانه جديد مديرعامل را از من گرفت. در همين موقع يكي از همسايه‌ها كه متوجه ماجرا شده بود، با ورود به شركت قصد كمك داشت كه مرد مسلح او را هم كتك زد و دست و پايش را بست و هر دو ما را در انباري زنداني كرد.

ماموران كه احتمال مي‌دادند مرد مسلح قصد جان صاحب شركت خصوصي را دارد، به خانه او در خيابان بلوچستان اعزام شدند و مشاهده كردند مرد مسلح، صاحبخانه را مقابل چشمان همسرش كشته و گريخته است.

به اين ترتيب موضوع حادثه به بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران گزارش و جسد نيز به پزشكي قانوني منتقل شد. همسر مقتول به عنوان تنها شاهد حادثه به اداره 10 آگاهي تهران احضار شد و به پليس گفت: عامل جنايت كه دوست شوهرم بود، به عنوان مهمان به خانه‌مان ‌آمد. من براي آوردن چاي به آشپزخانه رفته بودم كه با شنيدن صداي شليك تير، سراسيمه به اتاق بازگشتم و مشاهده كردم شوهرم كشته شده است. در همين موقع او با تهديد سلاح مرا به كناري انداخت و از خانه فرار كرد.

تحقيقات براي دستگيري قاتل مسلح آغاز شد تا اين‌كه روزهاي پاياني هفته گذشته كارآگاهان جنايي مطلع شدند متهم فراري در يكي از شهرهاي غرب كشور در خانه پدري‌اش پنهان شده است.

به اين ترتيب ماموران با هماهنگي قضايي به يكي از شهرهاي غرب كشور اعزام شدند و با محاصره خانه پدري متهم، او را خلع سلاح و دستگير كردند.

اعتراف به قتل و گروگانگيري

عامل جنايت در بازجويي پليسي به قتل مديرعامل شركت و گروگانگيري دو مرد اعتراف كرد و گفت: 6 ماه پيش مقتول كه از دوستان و همكاران قديمي‌ام بود، در قبال خريد وسايل ساختماني به قيمت 26 ميليون تومان، چند فقره چك به من پرداخت كرد؛ اما بعد از 3 ماه متوجه شدم پولي در حسابش نيست.

متهم به قتل افزود: دوستم (مقتول)‌ از پرداخت بدهي‌اش خودداري مي‌كرد تا اين‌كه به فكرم رسيد او را بترسانم. با خريد سلاح كلت، به دفتر شركتش رفتم و با زنداني كردن يكي از كارگران و همسايه‌اش، نشاني خانه جديدش را از آنها گرفتم و به خانه مديرعامل شركت رفتم.

متهم به قتل ادامه داد: با شليك سلاح، مرد صاحبخانه را كشتم و پس از تهديد همسرش، پا به فرار گذاشتم.

سرهنگ حاجي‌زاده،‌ معاون مبارزه با جرايم جنايي آگاهي تهران در اين زمينه گفت: با اعتراف گروگانگير مسلح، او اكنون با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برد. تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 18 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode