ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 بهمن 1398     |     کد : 191024

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد:

افزایش ۵۰ نفری آمار تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از افزایش ۵۰نفری آمار تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس یازدهم در استان خبر داد وگفت: در زمان حاضر آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده به ۳۵۴نفر رسیده است.

 رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از افزایش ۵۰نفری آمار تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس یازدهم در استان خبر داد وگفت: در زمان حاضر آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده به ۳۵۴نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیار راستگو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آمار تأیید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس یازدهم توسط هیأت مرکزی نظارت در آذربایجان شرقی ۳۰۴ نفر بود که پس از اعتراض نامزدها و بررسی‌های شورای نگهبان این تعداد به ۳۵۴ نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: البته در این مرحله تنها کسانی که صلاحیت آنها توسط هیأت مرکزی نظارت تأیید نشده بود، حق اعتراض داشتند و اعتراضات آنها در شورای نگهبان بررسی شد، اما چنانچه کسی توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان تأیید صلاحیت نشده بود، می‌توانست به شورای نگهبان اعتراض کند.

وی تشریح کرد: در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر قبلاً ۱۳۶ نفر تأیید صلاحیت شده بود که پس از بررسی‌های شورای نگهبان این تعداد به ۱۴۹ نفر افزایش یافت.

راستگو ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه مرند و جلفا تعداد تأیید صلاحیت شدگان از ۲۲ به ۲۴ نفر، حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر از ۲۰ به ۲۳ نفر و میانه از ۱۹ به ۲۲ نفر افزایش یافته است.

وی گفت: در حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس تعداد تأیید صلاحیت شدگان از ۱۴ به ۱۹ نفر، کلیبر، خداآفرین و هوراند از ۱۲ به ۱۴ نفر و هشترود و چاراویماق از ۱۸ به ۲۳ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه ورزقان از ۷ به ۱۰ نفر، شبستر از ۱۴ به ۱۶ نفر و سراب از ۱۸ به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در حوزه‌های انتخابیه بناب، تعداد تأیید صلاحیت شدگان از ۵ به ۶ نفر و بستان آباد از ۱۰ به ۱۱ نفر افزایش یافته است.

وی گفت: صلاحیت سه نفر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در آذربایجان شرقی نیز تا به امروز نه تأیید و نه رد شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 14 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode