ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390     |     کد : 19089

مدير تربيت‌بدني آذربايجان شرقي خواستار احقاق حق تيم تراكتورسازي شد

مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در نامه‌اي به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشور خواستار احقاق حق تيم تراكتورسازي تبريز در بازي با صباي قم شد.

 مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در نامه‌اي به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشور خواستار احقاق حق تيم تراكتورسازي تبريز در بازي با صباي قم شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، سيدمحمد شروين اسبقيان در اين نامه اظهار داشت: در نامه‌اي به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشور خواستار احقاق حق تيم تراكتورسازي تبريز در بازي با صباي قم شده‌ايم و اتفاقات پيش آمده را گزارش كرده‌ايم.
وي در خصوص متن اعلام كرد: در جريان بازي تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و صباي قم كه به ميزباني استاديوم 70 هزار نفري يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد در حاليكه اين ديدار دو بر يك به سود ميهمان بود در دقيقه 93 با ورود بازيكن تيم تراكتورسازي به منطقه جريمه و برخوردي كه بين بازيكنان مهاجم و باريكن صباي قم رخ داد كمك دارو با بالا بردن پرچم، نقطه پنالتي را نشان داد.
اسبقيان تصريح كرد: با بالارفتن پرچم كمك داور و اعلام نقطه پنالتي داور با اعتراض شديد بازيكنان و حتي حمله نيمكت‌نشينان مواجه شد كه بعد از پنج دقيقه داور اول پس از صحبت با كمك داور از تصميم خود بازگشت و پنالتي اعلام كرده را مردود دانست.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در ادامه بيان داشت: اين تصميم نادرست در آن مقطع حساس و اشتباهات فاحش داوري در اين بازي از جمله گل كاملاً نادرست تيم صبا كه با دست بازيكن به دروازه هل داده شد و فراموش كردن اينكه دو كارت زرد داده، ناراحتي شديد تماشاگران و هواداران را در ورزشگاه فراهم كرد، خساراتي در حدود 2 ميليارد ريال به ورزشگاه به همراه داشت.
وي در ادامه گفت: قضاوت‌هاي مشكوك و پرحاشيه داور اول اين ديدار موجب ثبت وقايعي تلخ در استاديوم يادگار امام (ره) تبريز شد و اين اتفاقات از سوي تماشاگران تيم تراكتورسازي قابل قبول نبوده ولي نبايد از كنار اين اتفاقات مشكوك كادر داوري به سادگي گذشت.
اسبقيان خاطرنشان كرد: براي احقاق حق تيم تراكتورسازي و خصوصاً تماشاگران و طرفداران تيم تراكتورسازي تبريز تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode