ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1390     |     کد : 18962

نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز برگزار مي‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز از ششم تا سيزدهم مهر ماه سال جاري در تبريز خبر داد.

 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز از ششم تا سيزدهم مهر ماه سال جاري در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، علي داننده در نخستين جلسه هماهنگي ستاد برگزاري نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز با اشاره به اهميت كتاب و كتابخواني اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز نقش مهمي را در ارتقاي سطح فرهنگي جامعه و افزايش مبادلات فرهنگي ايفا مي‌كند.
وي برگزاري اين نمايشگاه را فرصت مناسبي براي توسعه فرهنگي و همچنين تقويت رقابت‌پذيري در حوزه چاپ و نشر استان عنوان كرد و افزود: با برگزاري اين نمايشگاه شاخص توجه مردم به كتاب و كتابخواني افزايش يافته و انگيزه‌ها براي بروز، ‌ظهور، توليد و عرضه آثار جديد و ارزشمند از سوي مولفان و ناشران نيز بالاتر مي‌رود.
داننده تاكيد كرد: نمايشگاه كتاب به عنوان پديده‌اي است كه در هر دوره برگزاري عناوين جديد و تازه‌هاي نشر را معرفي مي‌كند.
وي اظهار اميدواري كرد امسال نيز با استفاده از تجارب سال‌هاي گذشته و با خلاقيت و نوآوري نمايشگاه كتاب تبريز در سطح كيفي و كمي مطلوبي برگزار شود.
داننده با اشاره به اينكه كتاب و كتابخواني و ترويج فرهنگ مطالعه يكي از شاخص‌‌هاي سنجش و ارزيابي ميزان رشد، پيشرفت و توسعه جوامع است، از نهادهاي فرهنگي استان خواست تا همكاري لازم را در راستاي برگزاري مطلوب اين نمايشگاه به عمل آورند.
وي افزود: امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته در اين نمايشگاه برنامه‌هاي جنبي نظير كارگاه آموزشي كتاب و كتابخواني، راديو نمايشگاه، نمايشگاه عكس و فيلم‌، ايستگاه‌هاي عكس و نقاشي و بخش توانمندي مطبوعات برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 13 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode