ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 فروردين 1398     |     کد : 187260

امام جمعه شهرسردرود:

مردم همیشه جلوتر از مسوولان عمل کرده‌اند/ هشدار درباره عدم لایروبی مسیل‌های آبی و احداث‌های غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، گذشت و عفو از خطاهای یکدیگر را از مولفه‌های خانواده موفق دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، گذشت و عفو از خطاهای یکدیگر را از مولفه‌های خانواده موفق دانست.

وی پرداختن به سیره اهل بیت (ع) برای ترویج سبک زندگی اسلامی را ضروری توصیف کرد.

خطیب جمعه سردرود با تبریک سالروز مبعث رسول گرامی اسلام گفت: هدف بعثت رسول اکرم(ص) قرار دادن جامعه انسانی در مسیر عبودیت الهی و اجتناب از طاغوت است.

وی با اشاره با آیات قرآنی هدف از بعثت انبیا، اقامه قسط و عدل در جامعه عنوان کرد.

جلیلی اکمال مکارم اخلاقی را از شاخصه‌های مهم بعثت پیامبر اسلام دانست.

امام جمعه شهر سردرود با تسلیت‌ سالروز شهادت امام کاظم (ع)، با اشاره به مجاهدت‌های حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، مجاهدت علمی و تربیت، روایت حدیث و زهد و عبادت آن حضرت را گوشه‌ای از سیره تقوایی و آن حضرت توصیف کرد.

وی با اشاره به نزول بارش‌های الهی در سراسر کشور وقوع سیل و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز تصریح کرد: حوادث اتفاق افتاده حاصل بی‌مهری انسان‌ها به طبیعت بود.

جلیلی با اشاره به عدم لایروبی مسیل‌های آبی، احداث‌های غیرقانونی در مسیر رودها و عدم پیش‌بینی درست در احداث سدها، آن را از عوامل بروز سیل دانست.

جلیلی پیش‌بینی و پیشگیری را از عوامل کاهش خطرات حوادث طبیعی دانست.

امام جمعه شهر سردرود یکی از پیام‌های مهم سیل اخیر کشور را اقدام جهادی نیروهای مسلح دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح از بطن مردم، دارای روحیه جهادی و ایثارگونه و دارای آمادگی فوری هستند  که در حادثه اخیر به نحو احسن وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: مردم ما همیشه جلوتر از مسوولان عمل کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با اشاره به بارش‌های پیش‌بینی شده در روزهای آینده، مسوولان شهری و مردم‌ را به هوشیاری کامل برای مواجه با هرگونه حادثه اتفاقی توصیه کرد.

جلیلی با اشاره به اقدام ضد قانونی رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان به‌عنوان خاک غده سرطانی اسرائیل عنوان کرد: این اتفاق نشان دهنده عمق خباثت و دشمنی آمریکا و رژیم کودک‌کش با جهان اسلام و نقض آشکار حقوق ملت‌ها دانست.


نوشته شده در   جمعه 9 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode