ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 مهر 1397     |     کد : 185201

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم با خریدهای نامتعارف ثبات بازار را بر هم نزنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم به نسبت نیاز خود به بازار مراجعه کنند و با خریدهای نامتعارف ثبات بازار را بر هم نزنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم به نسبت نیاز خود به بازار مراجعه کنند و با خریدهای نامتعارف ثبات بازار را بر هم نزنند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار جمعی از اساتید ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان با وي، با انتقاد از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور عنوان کرد: جنگ اقتصادی که دشمن علیه ملت ایران طراحی و اجرا کرده است با حمایت و نقش آفرینی عربستان سعودی صورت می‌گیرد و با تحریک قومیت‌ها و فشار به مردم از نظر اقتصادی و روانی دنبال می‌شود.

وی گفت: این جنگ اقتصادی در راستای نا امن سازی کشور صورت می‌پذیرد.

وی با تقدیر از سخنرانی با صلابت دکتر حسن روحانی در سازمان ملل متحد و بیان مواضع حق و صریح نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت باید برای کاهش فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم با همان صلابت و اقتدار چاره جویی کند و اوضاع بد و نابسامان اقتصاد کشور را ساماندهی کند.

امام جمعه تبریز افزود: در این آشفته بازار سکه و ارز که قیمت آن لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند، باید افکار عمومی را از نگرانی‌ها درآورد و این مهم وظیفه مسئولان اقتصادی و دولتمردان است که با حساسیت به موضوع اجازه موج سواری به دشمن را در فضای کنونی ندهند.

وی با بیان این که برای عبور از شرایط امروز جامعه نیازمند فرهنگ غنی دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: نسل جدید باید بدانند که پدرانشان برای رسیدن به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی چه روزهای سختی را تجربه کرده‌اند و خون پاک شهیدان چه آثار و برکاتی داشته است.

وی افزود: در جوامع مختلف، یادگاران جنگ را به عنوان قهرمانان ملی تکریم و تجلیل می‌کنند، ولی در کشور ما تنها در مقاطعی خاص از ایام سال به فکر رزمندگان جنگ تحمیلی هستیم که البته اگر این گرامیداشت‌ها هم نباشد، تاریخ پر افتخار جنگ به فراموشی سپرده می‌شود.

آل هاشم با تاکید بر این که کشور همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است، تصریح کرد: امنیت، اقتدار و عزت کنونی کشور در سایه خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمده و هر چند جنگ تحمیلی به پایان رسیده است، اما همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم، چرا که این فرهنگ به هیچ وجه قابل فتح نیست.

وی از بازماندگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم خواست روزهای سخت نبرد را بدور از شائبه و تحریف روایتگری کنند تا فرهنگ دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.

گفتنی است؛ در این دیدار تعدادی از ایثارگران به بیان خاطرات خود از عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس پرداختند.


نوشته شده در   يکشنبه 8 مهر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode