ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 ارديبهشت 1390     |     کد : 18496

روستاهاي بالاي 3500 نفر جمعيت شهر مي‌شوند

فرماندار شهرستان اسكو گفت: با توجه به ابلاغ قانون تبديل، روستاهاي بالاي جمعيت 3 هزار و 500 نفر شهر مي‌شوند.


فرماندار شهرستان اسكو گفت: با توجه به ابلاغ قانون تبديل، روستاهاي بالاي جمعيت 3 هزار و 500 نفر شهر مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اسكو، يونس فاتح ظهر امروز در نشست شوراي اداري شهرستان اسكو كه در روستاي بايرام برگزار شد، از تبديل پنج روستاي واجد شرايط به شهر در سال‌ جاري در شهرستان اسكو خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ قانون تبديل روستاهاي بالاي جمعيت 3 هزار و 500 نفر به شهر و براي محروميت‌زدايي روستاهاي گنبرف، بايرام ديزج، سراي، كردلر و اسفنجان در حال مطالعه براي تبديل شدن به شهر است.
وي ادامه داد: ميزان اعتبارات در سال گذشته به 47 ميليارد تومان رسيده كه از اين مقدار 10 ميليارد تومان آن براي ساماندهي روستاي كندوان و 10 ميليارد ديگر براي احداث اتوبان تبريز سهند اختصاص يافته است.
فاتح با تاكيد بر لزوم كار فرهنگي در ادارات و سازمان‌ها افزود: با توجه به فرهنگي بودن شهرستان اسكو، غنا و توليدات فرهنگي اين شهرستان در حد پاييني است كه مسئولان بايد براي افزايش توليدات محتوايي و فرهنگي تلاش كنند.
فرماندار شهرستان اسكو با اشاره بر چهارمين سفر استاني هيئت دولت به آذربايجان شرقي بر لزوم تسريع و اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام تصويب شده در سفرهاي قبلي هيئت دولت تاكيد كرد.
فاتح افزود: براي محروميت‌زدايي و رسيدگي به مشكلات روستائيان، شوراي اداري شهرستان اسكو در سال جاري در پنج دهستان اين شهرستان برگزار مي‌شود.
در اين نشست فرماندار شهرستان اسكو و مسئولان شهرستان پس از پايان جلسه به مشكلات مردم روستاي بايرام رسيدگي كردند.
شهرستان اسكو يكي از نزديك‌ترين شهرستان‌هاي استان آذربايجان شرقي به مركز استان (شهرستان تبريز) است كه حدود 30 كيلومتر از مركز استان فاصله دارد.


نوشته شده در   شنبه 3 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode