ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397     |     کد : 184452

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی خبر داد:

رشد ۵۹۷ درصدی پرداخت زکات در آذربایجان شرقی

معاون کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با اشاره به رشد ۵۹۷ درصدی پرداخت زکات در این استان گفت: مردم آذربایجان شرقی در ۴ ماه گذشته ۶ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

معاون کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با اشاره به رشد ۵۹۷ درصدی پرداخت زکات در این استان گفت: مردم آذربایجان شرقی در ۴ ماه گذشته ۶ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

بهروز شریف امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پرداخت ۶ میلیارد تومان زکات در آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع زکات جمع‌ آوری‌ شده در ۴ ماه گذشته ۹۱ درصد برای امور محرومان و ۹ درصد در طرح های عمرانی عام ‌المنفعه هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این مدت از زکات پرداخت شده نیکوکاران استان برای بیش از ۲۳ هزار خانوار نیازمند کمک‌ معیشت پرداخت‌ شده و کمک جهیزیه ۴۰ نوعروس، هزینه تحصیل ۲۰ دانش‌ آموز و هزینه درمان ۱۴۳ بیمار نیازمند تامین شده است.

شریف گفت: در همین مدت ۱۷ طرح عمرانی عام ‌المنفعه از جمله مسجد، غسال‌ خانه و حسینیه با هزینه‌ ای افزون بر ۵۵۰ میلیون تومان ساخته‌ شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۶۲ هزار عامل افتخاری و ۴۱۳ مبلغ زکات در آذربایجان شرقی فعال هستند، خاطرنشان کرد : امسال از یک هزار و ۶۱۰ روستای مشمول زکات در استان، کشاورزان یک هزار و ۲۵ روستا، زکات خود را به دبیرخانه شورای زکات استان پرداخت کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت: باغداران و کشاورزان در ۴ ماه گذشته در کنار پرداخت زکات واجب، بیش از یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان زکات مستحبی در قالب ثمره و شجره طیبه برای محصولات سیب‌ درختی، هلو، زردآلو، پیاز، سیب‌زمینی، هویج و سایر محصولات زراعی و باغی به کمیته امداد اهدا کردند.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode