ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 مرداد 1397     |     کد : 184420

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله نظام با رویکردی هنرمندانه از صدا و سیما به مردم تشریح شود.

وی گفت: برای خنثی کردن توطئه های مذبوهانه استکبار که در تلاش هست عملکرد ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد، همه نهادها و سازمان ها با حضور در مقابل دوربین های صداوسیما عملکرد این چهار دهه را تشریح کنند.

وی با بیان اینکه دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: از ماه ها پیش جبهه غربی عربی استکبار با طرح ریزی اقدامات مذبوهانه در تلاش هستند خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند و با موج سواری بر مشکلات به حق صنفی مردم نارضایتی ها را به آشوب های خیابانی تبدیل کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در طول چهار دهه خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف عمرانی، توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته است و زیرساخت های علمی، آموزشی، پزشکی، درمانی و بسیاری از بخش های دیگر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها به ویژه صداوسیما باید با نگاهی هنرمندانه خدمات نظام را تشریح کنند، گفت: برای بیان این خدمات ارزشمند نباید به زمان و هفته ای خاص معطوف بود بلکه باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی برای مردم تشریح کنیم.
کد خبر


نوشته شده در   دوشنبه 1 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode