ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 تير 1397     |     کد : 184144

دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی و تشکلهای مذهبی با نماینده ولی فقیه در اهر

بمناسبت سالروزتأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ واطلاع‌رسانی دینی،کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اهر وتشکلهای مذهبی باآیت الله حاجی زاده نماینده ولی فقیه در این شهر دیدار کردند.

بمناسبت سالروزتأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ واطلاع‌رسانی دینی،کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اهر وتشکلهای مذهبی باآیت الله حاجی زاده نماینده ولی فقیه در این شهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ابلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، صفر عبدی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با بیان این خبر افزود:بمناسبت سالروزتأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اهر و جمعی از تشکلهای مذهبی، روز سه شنبه پنجم تیرماه با حضور در دفتر امام جمعه،باآیت الله حاجی زاده نماینده ولی فقیه در این شهر دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسیت ستاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و تشکر و قدردانی از حضور و همراهی تشکلهای مذهبی شهرستان، و تشکر و سپاس از آیت الله حاجی زاده امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اهربابت حمایتهای بی دریغشان از اداره تبلیغات اسلامی و تشکلهای وابسته، به تشریح عملکرد اداره تبلیغات اسلامی اهر در حوزه های مختلف قرآنی، مذهبی و اجتماعی پرداخت.

آیت الله حاجی زاده امام جمعه و نمایده ولی فقیه در شهرستان اهر نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور جمع حاضر در این دیدار، نقش تبلیغات اسلامی در جامعه را بزرگ و جهادی برشمرد و گفت: علمای اسلام باید مسلح به اطلاعات جدید و به روز باشند و مخاطب شناسی کنند و اخلاص در تبلیغ را همچون پیامبران بزرگ الهی که رضایت الهی را جلب کند، از یاد نبرند.

حاجی زاده تاکید کرد: در عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نباید مادیات را در نظر گرفت و از علما و تشکلهای مذهبی خواست با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای ( دامت برکاته ) که آبروی ماست،همسو باشند و به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در منابر و محافل عمومی اقدام نمایند.

امام جمعه اهر هیئات مذهبی را ظرفیت بزرگی دانست و از مسئولین هیئات مذهبی خواست با همراهی از منویات مقام معظم رهبری بستری فرام سازند تا بصورت هدفمند جوانان را به سوی آرمانهای دینی و انقلاب اسلامی جذب و هدایت نمایند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت موسسات و خانه های قرآنی بر تربیت حافظان و قاریان برجسته قرآنی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرستان تعداد حافظان قرآنی کم است،بهتر است موسسات و خانه های قرآنی به این امر مبادرت نمایند.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode