ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 تير 1397     |     کد : 184061

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی از وظایف اصلی روحانیون است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: روحانیون باید به مسائل روز آگاه باشند و در مسیر بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی جامعه حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: روحانیون باید به مسائل روز آگاه باشند و در مسیر بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی جامعه حرکت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار مدیران و معاونان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل و کارکنان این اداره اظهار کرد:‌ سازمان تبلیغات اسلامی در طی این سال‌ها خدمات شایسته‌ای در حوزه دین و عترت انجام داده است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک تشکل روحانی است، باید کارکنان آن نیز اداری فکر نکنند. لازم است که در سازمان تبلیغات اسلامی تفکر معنوی و خدمت شبانه روزی حاکم باشد نه تفکر اداری.
امام جمعه تبریز یادآور شد: اینکه بسیاری از مدیران اداره‌های شهرستان‌های تبلیغات اسلامی زحمات بسیاری را به تنهایی متقبل می‌شوند، بسیار ارزشمند است چراکه همچنان این تفکر را دارند که یک طلبه هستند.
وی نکته دوم را در رابطه با سازمان تبلیغات اسلامی این‌چنین تشریح کرد: وظیفه روحانیون نزدیک کردن دل مردم به سوی خداست. باید مردم با دیدن روحانیون به یاد خدا و پیامبر بیفتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: باید روحانیون در جامعه عامل وحدت و صمیمیت باشند و پیامبرگونه با مردم رفتار کنند.
وی خاطرنشان کرد: در طرح اعزام مستقر و هجرت که روحانیون مبلغ به مناطق دور و محروم سفر می‌کنند، بسیار هستند روحانیونی که واقعا پیامبرگونه تبلیغ می‌کنند و با تمام سختی‌ها وظایف خطیر خود را انجام می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به روحانیون عنوان کرد: شما باید علاوه بر اینکه وظیفه تبلیغ دینی خود را انجام می‌دهید و در مسیر دین حرکت می‌کنید، به مسائل روز آگاه باشید و در بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی مردم نیز پیش‌قدم باشید.
وی در توصیف آن‌دسته از روحانیونی که سعی می‌کنند خودشان را از فضاهای سیاسی دور کنند، گفت: روحانی که برای نظام زحمت می‌کشد باید بصیرت سیاسی داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در پایان این دیدار از سالروز شهادت شهید چمران، شهدای ۷ تیر، و نقشه شوم دشمن برای ترور مقام معظم رهبری در ۶تیر یاد کرد.


نوشته شده در   جمعه 1 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode