ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397     |     کد : 183665

چه اتفاقاتی با نوشیدن مخلوط آب، عسل و آبلیمو در بدن می‌افتد؟

مخلوط آب، آبلیمو و عسل خواص فوق‌العاده‌ای دارند که در این جا به چند مورد اصلی آن‌ها می‌پردازیم.

 همشهری آنلاین - شهره فرجی:مخلوط آب، آبلیمو و عسل خواص فوق‌العاده‌ای دارند که در این جا به چند مورد اصلی آن‌ها می‌پردازیم.

    آنفلوانزا و سرماخوردگي را درمان مي‌كند

آبليمو و عسل هر دو براي سلامت سيستم ايمني بدن عالي‌اند. ليمو داراي مقادير فراواني ويتامين ث است كه مي‌تواند سيستم ايمني بدن را تقويت نموده و عسل نيز داراي آنزيم‌ها و ديگر تركيباتي است كه مي‌تواند از بدن شما در برابر آنفلوآنزا و سرماخوردگي محافظت كند. نوشيدن مرتب اين مخلوط مي‌تواند با تقويت سيستم ايمني، بدن را بخصوص در زمستان تقويت نمايد.

    مشكلات گوارشي را درمان مي‌كند

با نوشيدن اين مخلوط تعادل آلكالاين طبيعي در بدن حفظ خواهد شد و مواد مغذي مهمي براي بدن فراهم مي‌شود. اين مخلوط با تميز كردن خون، تعداد زيادي از بيماري‌ها را مانند مشكلات گوارشي از قبيل نفخ و هضم نشدن غذا،‌ اسيد ريفلاكس و زخم معده را درمان مي‌كند.

    موجب سلامت پوست مي‌شود

عسل و ليمو هردو آنتي باكتريال و آنتي ويروس هستند و باعث درمان پوست شده و آن را نرم و مرطوب نگه مي‌دارند. اين مخلوط به طور موثري آكنه و قرمزي صورت را درمان مي‌كند.

كمي از مخلوط را بر روي صورتتان بماليد و بگذاريد 5 دقيقه بر روي پوست بماند سپس با آب گرم آبكشي نماييد. به طور منظم اين مراحل را تكرار نماييد تا براي هميشه از شر جوش‌هاي صورت خلاص شويد.

 

    سرفه،‌برونشيت و آسم را درمان مي‌كند

اين نوشيدني يك اكسپكتورانت قوي است كه موجب نازك شدن مخاط ريه مي‌شود و در نتيجه به طور مناسب‌تري تنفس صورت مي‌گيرد .اين مخلوط داراي خواص ضد التهابي نيز مي‌باشد و اين بدين معناست كه سرفه، آسم و برونشيت را درمان مي‌كند.

كمي عسل و آب ليمو را درون يك ليوان آب گرم بريزيد و آن را بنوشيد در اين مرحله خواهيد ديد كه چگونه احتقان سينه را تسكين مي‌دهد و باكتري‌هاي مضر را كه موجب بروز بيماري‌ها شده در دستگاه تنفسي‌تان نابود مي‌كند.

    وزن شما را در حد نرمال حفظ خواهد كرد

عسل علاوه بر اينكه يك نيروزاي طبيعي است تقريبا مي‌توان گفت هيچ كالري ندارد و اين خاصيت، مخلوط را به يك داروي عالي خانگي تبديل كرده است كه وزن را كنترل نموده و از چاقي پيشگيري مي‌كند.

    يك آنتي اكسيدان قوي است

اين نوشيدني حاوي تركيبات آنتي‌اكسيدان قوي است كه مي‌تواند با راديكال‌هاي آزاد در بدن مبارزه كند و از انواع مختلف بيماري‌ها پيشگيري كند.

    دستور تهيه:

مواد لازم:

عسل

آبليمو

آب جوش

    طرز تهيه و استفاده:

يك پيمانه آب جوش درون قابلمه‌اي بريزيد و بگذاريد خنك شود.

آبليمو و عسل را به آن اضافه كرده، خوب هم بزنيد.

از مخلوط فوق يك پيمانه هر روز صبح بنوشيد و شاهد اثرات مثبت آن باشيد.

منبع: تلگراف

 


نوشته شده در   چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode