ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397     |     کد : 183570

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا: تداوم مسیر عدالت‌خواهی از اندیشه‌های شهید مطهری بود

حجت‌الاسلام کاملی فر گفت: یکی دیگر از اندیشه‌های شهید مطهری در استمرار و بقای انقلاب اسلامی، ادامه مسیر عدالت‌خواهی است البته عدالت‌خواهی که پشتوانه آن ایمان و معنویت باشد.

حجت‌الاسلام کاملی فر گفت: یکی دیگر از اندیشه‌های شهید مطهری در استمرار و بقای انقلاب اسلامی، ادامه مسیر عدالت‌خواهی است البته عدالت‌خواهی که پشتوانه آن ایمان و معنویت باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، صفر عبدی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی اهر با بیان این
خبر افزود: حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران و تجلیل از هادیان سیاسی سپاه ناحیه اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار شد، اظهار داشت: سالروز شهادت شهید مطهری، حاصل عمر و پاره تن حضرت امام خمینی(ره) بود را گرامی می‌داریم و ایشان در اسلام‌شناسی و فنون اسلام کم‌نظیر بودند.

وی با اشاره به این‌که شهید مطهری آینده‌شناس و زمان‌شناس بوده و تمامی جریان‌های فکری و سیاسی زمان خود را می‌شناختند، افزود: شهید مطهری، انسانی کاملاً شجاع در گفتن و نوشتن حقایق بودند و در عین حال مبارز در برابر کج روی‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، حفظ استقلال فکری و مکتبی را از جمله دیدگاه‌های شهید مطهری در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: استمرار انقلاب اسلامی در اندیشه شهید مطهری، حفظ استقلال فکری و مکتبی بوده و آن شهید بزرگوار معتقد بودند که استقلال مکتبی به معنای استفاده نکردن از مکتب‌ها و تمدن‌های دیگر نیست.

کاملی‌فر اضافه کرد: یکی دیگر از اندیشه‌های شهید مطهری در استمرار و بقای انقلاب اسلامی، ادامه مسیر عدالت‌خواهی است البته عدالت‌خواهی که پشتوانه آن ایمان و معنویت باشد در حالی که اکنون برخی از چهره‌های شناخته‌شده بدون این‌که پشتوانه ایمان، اعتقادات و معنویت داشته باشد دم از عدالت و عدالت‌خواهی می‌زنند.

وی با ذکر اینکه شهید مطهری معتقد بودند که دولت‌ها باید در مسیر عدالت و عدالت‌خواهی شکاف‌های طبقاتی را پر کنند و تبعیض‌ها را از میان بردارند، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی عدالت‌خواهی است و آزادی‌های انسان که عمدتاً سازنده هستند برای تداوم و بقای انقلاب مهم است.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode