ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 فروردين 1390     |     کد : 18352

تاكيد فرماندار بناب بر تقويت فعاليت هاي فرهنگي در روستاها

فرماندار شهرستان بناب گفت: روستاهاي اين شهرستان نيازمند برنامه هاي فرهنگي و مذهبي بيشتري هستند و از اين رو برنامه هاي فرهنگي بايد در اين روستا ها كسترش يابد.

فرماندار شهرستان بناب گفت: روستاهاي اين شهرستان نيازمند برنامه هاي فرهنگي و مذهبي بيشتري هستند و از اين رو برنامه هاي فرهنگي بايد در اين روستا ها كسترش يابد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي؛‌'سعيد برقي' در نشست ستاد ساماندهي شئونات فرهنگي درمناسبتهاي مذهبي شهرستان بناب با بيان اينكه تاكنون در خصوص مسايل فرهنگي روستاها ضعيف عمل شده، گفت: بايد با برنامه ريزي هاي متعدد و مفيد در روستاها ، مسايل فرهنگي را در آنها تقويت و روستائيان به خصوص جوانان را به سمت برنامه هاي فرهنگي و مذهبي سوق داد.

وي افزود: در سالهاي اخير مسايل غيرفرهنگي مثل استفاده روزافزون از گيرنده هاي ماهواره در روستاها افزايش يافته و از مسايل فرهنگي روستاها غفلت شده كه بايد با برنامه ريزي اساسي اين مشكلات را برطرف كنيم.

برقي، برنامه هايي از جمله توسعه خانه هاي عالم ، راه اندازي شوراهاي فرهنگي و استفاده از توانمندي شوراها ، دهيارها و معلمان در روستاها را در اين راستا موثر دانست.

حجت الاسلام 'باقري بنابي' امام جمعه بناب نيز در اين نشست از دانشگاه آزاد اسلامي و اداره آموزش و پرورش خواست با برنامه هاي فرهنگي قوي از جمله دعوت از سخنرانان بزرگ و برجسته كشوري ، خط حزب الله و ارزشها را در محيط هاي علمي و فرهنگي تقويت كنند.

در اين نشست همچنين رييس دفتر فرهنگ اسلامي دانشگاه آزاد بناب هم در سخناني از همكاري و تعامل نزديك همه مسوولين و متوليان فرهنگي شهرستان به عنوان لازمه پيشبرد امورات فرهنگي و تحقق سياست هاي فرهنگي و مذهبي ياد كرد و گفت: در توسعه فرهنگي شهرداري هم بايد همراهي كند.

حجت الاسلام 'سيدعلي آتش زر' افزود: براي تحكيم و تقويت مسايل مذهبي بايد برنامه ريزي محتوايي صورت گيرد. در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام يگانه رئيس تبليغات اسلامي شهرستان بناب نيز گزارشي از برنامه ها و جلسات برگزار شده اين ستاد در سال 89 و. برنامه ريزيهاي صورت گرفته براي سال 90 ارائه داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode