ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397     |     کد : 183414

افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی از چهار پروژه علمی، بهداشتی، خدماتی و کشاورزی

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی،بهره برداری وکلنگ زنی ازچهارپروژه علمی،بهداشتی،خدماتی و کشاورزی باحضور وزیر علوم، تحقیقات و غناوری و مسئوولین شهرستان مرند برگزار شد.

 

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی،بهره برداری وکلنگ زنی ازچهارپروژه علمی،بهداشتی،خدماتی و کشاورزی باحضور وزیر علوم، تحقیقات و غناوری و مسئوولین شهرستان مرند برگزار شد.


نعمت زاده
گرشاسبی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،داوودگرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در آئین افتتاح و بهره برداری از ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و دستگاه ام آر آی که با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسن ن؟ژاد نماینده مردم مرند وجلفا در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، و اعضا شورای اداری در محل دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی شهرستان بیان داشت:شهرستان مرند سابقه تاریخی، فرهنگی بسیار زیاد و غنی دارد که از جمله ویژگی آن تقدیم ۶۶۳ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ۱۵۹۳جانباز،۹۸ آزاده و ۵ شهید مدافع حرم است. 
وی با اشاره موقعیت جغرافیایی شهرستان مرند بیان داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان مرند باالخص با قرار گرفتن در مسیر ترانزیت اروپا و آسیای مرکزی و دارا بودن پتانسیل هایی در زمینه معادن، کشاورزی، اقتصادی و صنعتی از ویژگیهای بارز این شهرستان است. 
نماینده عالی دولت و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به ویژگی بارز شهرستان عنوان داشت: تعداد ۳۴ شهرستان به صورت ویژه است که علاوه بر سایر ویژگی ها، نمونه بارز در بین سایر شهرستانها است و باید نگاه دولت هم به این شهرستان ویژه باشد. 
گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه کشاورزی، آب شرب، صنعت، اقتصاد، صنعت و … مشکلاتی وجود دارد که طی نامه ای اعلام شده و امید است نگاه دولت تدبیر و امید به این موضوعات ویژه باشد. 
وی افزود: در شهرستان مرند تعداد چهار پروژه از جمله بهره برداری از هتل کاروانسرای یام، افتتاح ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، راه اندازی دستگاه ام آر آی و کلنگ زنی آب کشاورزی روستا های هرزندات و یکانات با حضورمعاون وزیر جهاد کشاورزی از جمله برنامه های افتتاح بود که به یمن سفر پر وخیر و برکت رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر محترم علوم و دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور مورد افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت. 
وی در ادامه با اشاره به حضور بخش خصوصی و خیرین گفت: زمین دانشکده فنی ومهندسی با ارزش ۲۸ میلیارد تومان توسط خیر محترم اهدا شده و و ساخت و تجهیز آن از اعتبارات دولتی بوده و هتل کاروانسرای عباسی یام مرند با 
مشارکت بخش خصوصی و دولتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به اعتبارات هزینه شده به این طرح ها اظهار داشت: بیش از ۳۳ میلیارد تومان برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در آیین افتتاح دانشکده فنی مرند که با حضور وزیر علوم برگزار شد اظهار داشت: ما تحمل دیدن رنج و مشکلات مردم را نداریم. 
وی گفت: برای حفظ استقلال کشور و آرمانهایی که برایش بهترین عزیزان را داده ایم باید شبانه روزی تلاش شود و امروز وضعیت جهان وحدت و همدلی برای خدمت بیشتر برای ملت را ایجاب میکند تا خدای نکرده اعتماد مردم تضعیف نشود. 
وی تاکید کرد: باید وعده ها و گفتار شفاف باشد تا مشکل ایجاد نشود امروز بررسی میکردم که درخواستهایی را که سال ۷۷ به اقای خاتمی دادیم بعدا به اقای احمدی نژاد همان درخواستها داده شد ودر سال ۹۴ مجددا همان درخواستها به اقای روحانی تحویل داده شد و امروز بازهم مجددا همان درخواستها را تکرار میکنیم. 
امام جمعه شهرستان مرند عنوان داشت: باید به وعده ها توجه کنیم و مسئولین باید دقت کنند چون کاری که دشمن را شاد کند به ضرر کشور است و از وزیر محترم علوم انتظارداریم کمک کنند این دانکشده بعنوان نماینده دانشگاه تبریز توسعه یابد. 
وی گفت: ما شهید عبداللهی داده ایم که هنوز پیکرش در سوریه مانده است و شهید علیپور که به دو فرزند خردسالش وصیت کرده است که پس از شهادتش هیچ انتظاری از کسی نداشته باشند چون به وظیفه اش عمل کرده است.

در ادامه دکتر حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: در آیین افتتاح دانشکده فنی مرند از وزیر محترم میخواهیم دانشگاه مرند را راه اندازی کند ـ در این سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی برای مرند هست. 
حسن نژاد افزود: رسیدن آب به یکانات موجب خوشحالیست و برای کلنگ زنی بیمارستان ۳۰۰ تختی مرند رایزنی میکنیم تا اگر ممکن شود درهمین سفر ریاست جمهوری به استان کلنگ زنی شود. 
وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی مرند افزود: تلاش میشود منطقه ویژه اقتصادی در مرند قانونی شود که برای اخذ رای به صحن مجلس میرود که امیدواریم مجلس رای بدهد.


نوشته شده در   شنبه 8 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode