ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 اسفند 1396     |     کد : 182979

امام جمعه مرند خواستار تحرک بیشتر در اجرای طرح انتقال آب ارس شد

امام جمعه مرند با اشاره به کند شدن روند اجرای طرح انتقال آب رسانی از ارس به دشت مرند، خواستار توجه و تحرک بیشتر مسوولان برای تسریع در اجرای این طرح شد.

    ایرنا- امام جمعه مرند با اشاره به کند شدن روند اجرای طرح انتقال آب رسانی از ارس به دشت مرند، خواستار توجه و تحرک بیشتر مسوولان برای تسریع در اجرای این طرح شد.

حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مرند ، افزود: هم اکنون چهار هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این طرح نیاز است، اما در زمینه اجرای این طرح به مردم درست اطلاع رسانی نشده و برخی مسوولان در این زمینه مقصر هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود 6 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است، افزود: این طرح یک طرح بزرگ و تحت نظر مقام معظم رهبری است که با دستور ایشان8 میلیارد دلار از صندوق توسعه، جهت ساماندهی آب های مرزی ایران اختصاص پیدا کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده اظهار کرد: سهم شهرستان مرند از انتقال آب مرزی ارس ابتدا 24 هزار هکتار بود که به 16 هزار و 150 هکتار کاهش پیدا کرد و این رقم در نهایت به خاطر محدودیت منابع مالی به 9 هزار و 570 هکتار رسید.
وی گفت: آب مشروب حاصل از طرح انتقال آب ارس به شهرهای مرند، تبریز و شبستر اختصاص دارد و مردم مرند نیز از این آب بهره مند خواهند شد، البته آب کشاورزی نیز تنها به دشت های هرزندات و یکانات شهرستان مرند اختصاص پیدا خواهد کرد.
امام جمعه مرند با بیان اینکه پیشرفت عملیاتی پروژه انتقال آب ارس در این سه سال اخیر چشمگیر بوده است، افزود: در جلسه ای در تهران با حضور مسوولان وزارت نیرو مقرر شد یکهزار میلیارد ریال هم به طرح انتقال آب ارس اختصاص پیدا کند.
حجت الاسلام نعمت زاده گفت: نباید خدماتی که در انقلاب اسلامی صورت گرفته، با برخی ندانم کاری ها و دعواهای انتخاباتی مخلوط شود.


نوشته شده در   جمعه 25 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode