ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396     |     کد : 182757

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:

ابتلای انقلاب به اشرافی گری یعنی فاصله گرفتن با اهداف شهدا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ابتلای انقلاب به اشرافی گری به معنی فاصله گرفتن با اهداف شهدا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ابتلای انقلاب به اشرافی گری به معنی فاصله گرفتن با اهداف شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهید گمنام در اولین سالگرد تدفین شهید در مرکز آموزش ولیعصر(عج) ناجا و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و نیروی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا شهدای خود را فراموش نکنیم همه ما مدیون شهدا هستیم شهدایی که به ما عزت و شرف دادند شهدایی که موجب افتخار کشور و سرزمین مان ایران هستند.

وی با بیان اینکه شهدا نه تنها در ایران بلکه در مجامع بین المللی نیز باعث عزت و افتخار کشور اسلامی عزیزمان هستند گفت: اگر می بینیم مسئولان جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی خواسته های خود را مطرح می کنند بدون شک بدانیم به برکت خون شهداست در واقع شهدا عزت و اقتدار کشور را به ارمغان آورده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: شهدای برای اینکه در جامعه تبعیض و فساد نباشد و عزت اسلام حفظ شود راهی جبهه های جنگ شدند و همه وظیفه داریم از خون شهدا پاسداری کنیم، شهدا وظیفه ای داشته اند و آن اینکه ما از ولایت تبعیت کنیم، شهدا وظیفه داشته اند تا ما از آرمان های اما راحل حفاظت کنیم.

آل هاشم، انتشار وصیت نامه های شهدا را تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ندانست، گفت: بلکه نه تنها وظیفه بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیست در واقع همه ما در این زمینه وظیفه داریم به طوری که آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارد تا با انتشار و  پخش وصیت نامه شهدا بین نسل های جوان و نوجوان جامعه آنها را با اهداف شهدا آشنایی پیدا کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اهداف شهدا آن چیزی بود که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز به آن اشاره کردند، بیان کرد: اگر می خواهیم جمهوری اسلامی با صلابت به مسیر خود ادامه دهد که می دهد باید آرمان های شهدا را بیش از پیش به جامعه خودمان تزریق کنیم.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را آسیب شناسی کنیم بایستی ابتدا با اهداف شهدا آشنایی داشته باشیم و آنها به دنبال چه چیزی بودند و ما چه کرده ایم و به کجا می رویم؟ اینها همان مطالبی هستند مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی فرمودند ولی اگر به دنبال اهداف شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم باید اولویت ها و الزامات انقلاب اسلامی را در مقطع کنونی به خوبی درک و بررسی کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آشنایی کامل با اهداف شهدا، آینده انقلاب اسلامی را تضمین و بیمه می کند، گفت: یکی از الزامات ما در مقطع فعلی عمل به وصیت شهداست به طوری که بدون آشنایی با وصایای شهدا امکانپذیر نیست که ما بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

آل هاشم تصریح کرد: انقلاب اسلامی اگر به اشرافی گری، دل سپردن به اقشار مرفه و زیاده خواه بدون توجه به طبقه ضعیف جامعه، تکیه و امید بستن به خارجی ها و بیگانگان به جای مردم مبتلا شود و در مسیر حرکت ارتجاع قدم برداریم در واقع با اهداف شهدای گرانقدر اسلام فاصله گرفته ایم در این میان لازم است تا با شهدا بمانیم و ملموس شویم.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 10 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode