ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396     |     کد : 182489

ولایتمداری ویژگی بارز مردم آذربایجان است

آیت الله پور محمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مردم آذربایجان بیدار، آگاه و ولایتمدار هستند و ولایتمداری را می توان ویژگی بارز آنها دانست.

آیت الله پور محمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مردم آذربایجان بیدار، آگاه و ولایتمدار هستند و ولایتمداری را می توان ویژگی بارز آنها دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،محرم احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه در این زمینه گفت:مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با استقبال هر چه با شکوهتر مردم و تعدادی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه این مراسم آیت الله پور محمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت:مردم این خطه و به‌ویژه مراغه در مقابله با توطئه های دشمنان همیشه حضور پرشوری داشتند به گونه ای که مراغه یک هزار و ۴۰۰ شهید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم ولایت و پاسداشت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی کرده است.


وی به تهدیدات و نقشه های شوم آمریکا در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران از تهدیدات دشمنان نه تنها هراسی به خود راه نمی دهند بلکه با شوق و اشتیاق بیشتر در صحنه های راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس حضور پیدا می‌کنند و پاسخ دندان شکنانه ای به زیاده خواهی های دشمنان می دهند.

وی به مطالبات و برخی گلایه های مردمی از مسئولان نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگوی مشکلات و وضعیت معیشتی مردم باشند و با حل مشکلات آنها اجازه سو استفاده را به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ندهند.
آیت الله پور محمدی افزود: مردم ایران از هر جناح سیاسی، قومی، مذهبی، اقلیت دینی و فکری در طول تاریخ ثابت کردند که در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، پشتیبان اصل نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: نمونه این حمایت را امروز به چشم خود می بینیم که مردم ایران با هر فکر وعقیده و جناح و اعتقادی که دارند در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و هم دل و یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

وی افزود: مردم ایران دوست دار اقتدار و سربلندی در جامعه جهانی و عدم وابستگی به بیگانگان هستند و این را در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند.

وی اضافه کرد: امروز نیز همه آحاد ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های اسلام، انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا تجدید عهد و میثاق کرده و آمادگی خود را برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی اعلام کردند.یکی از ماداران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حتی پیری و از پا افتادگی هم نتوانست خانه نشینم کند، آمدیم بگوییم تا زنده ایم پشتیبان ولایت و رهبری جمهوری اسلامی ایران هستیم و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مراغه با شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' و 'مرگ بر انگلیس' شیطنت های نظام سلطه علیه کشورمان را محکوم کرده و با آرمان های امام راحل، انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند.در این اجتماع بزرگ، مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان، دانش آموزان، طلاب حوزه های علمیه، بازاریان، جوانان و نوجوانان و فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت کرده بودند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه پایانی در قالب ۱۱ بند در جمع شرکت کنندگان قرائت شد که با تکبیرمردمی تایید شد.

این مراسم روز یکشنبه ۲۲بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان مراغه برگزار شد.


نوشته شده در   سه شنبه 24 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode