ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1396     |     کد : 182223

آغاز به کار شورای فرهنگ عمومی در روستاها با هدف کاهش آسیب های اجتماعی

حجت‌الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهر ستان مرند از تشکیل اعضای جلسه شورای فرهنگی در هفت روستای شهرستان مرند برای اولین بار در سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهر ستان مرند از تشکیل اعضای جلسه شورای فرهنگی در هفت روستای شهرستان مرند برای اولین بار در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده در جلسه شورای فرهنگی روستاهای شهرستان مرند با اهمیت دانستن افزایش سطح ارتقاء فرهنگی در روستاها گفت: در سطح استان آذربایجان شرقی برای اولین بار در هفت روستای شهرستان مرند به‌عنوان پایلوت شورای فرهنگ عمومی در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی تشکیل می‌شود.
وی افزود:رئیس این شورا در روستاها یکی از طلبه های روستا و سایر اعضا شامل دهیار، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در روستا، نماینده مدیران مدارس در روستا و یکی از اعضای شورای اسلامی روستا است.
امام جمعه شهرستان مرند در ادامه گفت: با تشکیل شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان و افزایش حل مشکلات مردم، این شورا تصمیم به راه اندازی شورای فرهنگ عمومی در روستاها کرد.
وی گفت: اتحاد و وحدت در جهت رفع مشکلات و شناسایی آسیب های اجتماعی باید در جهت توسعه روستا باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده بیان کرد: در سایه خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری در آرامش هستیم و دشمنان تلاش بسیاری برای سرنگونی نظام کرده اند ولی با اتحاد مردم و مسئولین در برابرکشور ایران به زانو درآمده اند.

فرماندار شهرستان مرند هم در این جلسه به اهمیت روستاها در جهت ارتقاء فرهنگی و اقتصادی شهرستان پرداخت.
راستگو افزود: این شورا با هدف شناسایی پتانسیل های روستایی جهت جذب سرمایه گذار در بخش های کشاورزی و طبیعت گردی و همچنین ارائه پیشنهادات در جهت حل مشکلات مردم روستا تشکیل می‌شود.
وی گفت: این شورا در هفت روستای دولت آباد، پیربالا،زنجیره،اربطان، مرکید، فارفار و ارسی شهرستان مرند به مدت دومه فعالیت خواهند داشت و در صورت حصول نتایج مطلوب در حل مشکلات مردم روستا در تمامی روستاهای مرند تشکیل خواهد شد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دهه فجر عنوان داشت: دهه فجر عید بزرگی برای ما ایرانیان است.
وی بیان داشت: بیش از همه چیز به اتحاد و وحدت نیاز داریم و با وحدت توانسته ایم کشور های استکباری را به زانو دربیاریم.


نوشته شده در   سه شنبه 10 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode