ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 بهمن 1396     |     کد : 182133

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی خبر داد:

کاهش ۱۰ درصدی ازدواج در آذربایجان شرقی

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ۹ ماه امسال ۲۴ هزار و ۲۲۹ فقره ازدواج در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ۹ ماه امسال ۲۴ هزار و ۲۲۹ فقره ازدواج در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احد جودی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان گفت: شهرستان تبریز با ۱۰ هزار و ۱۰۴ فقره بیشترین و خداآفرین با ۲۷۷ فقره کمترین میزان ازدواج ثبت شده را در این مدت در بین شهرستانهای استان داشتند.

وی با اشاره به آمار ثبت وقایع حیاتی در ۹ ماهه سال جاری، اظهارکرد: در مجموع در مدت زمان یاد شده، ۵۱ هزار و ۶۳۶ واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این‌که در آذربایجان شرقی در ۹ ماهه سال ۹۶، حدود ۱۶ هزار و ۱۲۹ واقعه فوتی به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۰.۶ را نشان می‌دهد، ادامه داد: از این تعداد، هفت هزار و ۳۶۹ واقعه فوتی در تبریز به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیشترین آمار فوتی در استان مربوط به تبریز و کمترین فوت مربوط به چاراویماق است، گفت: درصد ثبت وقایع در مدت قانونی طی ۹ ماهه سال جاری در تبریز معادل ۲ درصد و در چاراویماق معادل ۱۴.۷ درصد است.

وی در رابطه با آمار ازدواج در آذربایجان شرقی طی ۹ ماهه سال جاری، اظهار کرد: از ۲۴ هزار و ۲۲۹ فقره ازدواج به ثبت رسیده در استان ۲۱ هزار و ۸۹۱ فقره معادل ۹۰.۴ درصد شهری و ۲ هزار و ۳۳۸ فقره معادل ۹.۶ درصد روستایی است.

جودی با اشاره به آمار طلاق، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶۶۷۵ مورد طلاق ثبت شده که نسبت به سال گذشته کاهش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین مورد طلاق مربوط به زوج هایی است که کمتر از یک سال زندگی مشترک داشته اند.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode