ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 بهمن 1396     |     کد : 182080

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بستان آباد

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بستان آباد برگزار شد.

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بستان آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان بستان آباد به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام مدرسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد،دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد جنبش های ضد استکباری و عدالت خواه شده و به تبع آن تحولات بزرگی را به نفع جبهه اسلام ناب در سطح جهان رقم زده است.
وی ضمن تأکید بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم و برنامه های بزرگداشت ده فجر افزود:واقعه ای به عظمت انقلاب اسلامی که در ایام دهه فجر رخ داد و سرنوشت جهان را تغییر داد نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید با برگزاری برنامه های مفید و با شکوه پیام انقلاب را به نسل جوان برسانیم.
وی در ادامه به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی در جهت گرامیداشت دهه فجر برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.
وی در تشریح بیشتر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی افزود: اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی مستقر جهت تبیین آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی،برگزاری گفتمان های دینی در مدارس شهرستان با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله این برنامه هاست.
وی همچنین به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در روستاهای دارای روحانی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی با روحانیون مستقر برنامه هایی جهت تبیین آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دهه فجر خواهیم داشت.
مدرسی برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان ممتاز را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد در ایام الله دهه فجر شمرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستان آباد همچنین به هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی با نهادهای ذی ربط، روحانیون منطقه، انجمن اسلامی مساجد و هیئت امنای هیئات مذهبی جهت هرچه باشکوهتر برگزار کردن راهپیمایی یوم الله ۲۲بهن اشاره کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 2 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode