ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 دي 1396     |     کد : 181771

باز «دشمن»، باز «توطئه»، باز «ملت»

داغدارانِ‌‌شکست داعش، در حمله به چند امامزاده، قرآن‌‌ها را به آتش کشیدند // مسئولین، با برچیدن بساط تبعیض، مطالبات بحق مردم را عملی کنند


داغدارانِ‌‌شکست داعش، در حمله به چند امامزاده، قرآن‌‌ها را به آتش کشیدند // مسئولین، با برچیدن بساط تبعیض، مطالبات بحق مردم را عملی کنند
نویسنده : رضا صابری خورزوقی

اعتدال:   «داغداران زمین‌گیری صهیونیست در «غزه و لبنان» و «غصه‌داران برچیده شدن بساط ارتشِ‌داعشیِ‌آمریکا» در فرصتی که به دست آوردند از هیچ جنایتی علیه ملت ایران خودداری نکرد.
از تخریب و آتش‌زدن امامزادگان مورد احترام مردم تا - با کمال ناجوانمردی - آتش زدن قرآن‌ها و... ادامه دادند  تا -مثل همیشه- باز هم مردم  وارد میدان شدند.
معنای واضح و روشن این اقدامات علاوه بر  نشان دادن خشم‌شان از شکست‌های‌صهیونیست، تعمد در  اهانت به مردم است.
آری؛ بازهم مردم آمدند و بساط حامیان صهیونیست و داغدارانِ‌شکستِ‌داعش را برچیدند...
* * اما  
مسئولین کشور - در همه سطوح و همه قوا - بدانند که این مردم با همان قدرتی که در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستند، با همان قدرت نسبت به تبعیضات موجود در کشور - مخصوصا که هیچ ارتباطی با تحریم و... ندارد  - مثل [[دریافتی‌های #بیش_ازچهاربرابرِحداقل]]  از دولت، مجلس، شورای محترم نگهبان و قوه قضائیه مطالبه‌ای جدی دارند.
* * مراقب باشید مردم از شما ناامید نشوند
 ملت ما فراموش نخواهد کرد که انقلاب اسلامی ثمره خون ده‌ها هزار شهید است و همواره صدای امام راحل(ره) در گوش جانشان طنین‌انداز است که فرمود: «حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است»
به همین دلیل است که در طول چهار دهه بعد از انقلاب، هرجا دشمنان آتشی افروختند با به صحنه آمدن ملت، آتش به جان خودشان افتاده است.
* * مراقب باشید با وجود این تبعیضات، مردم شما را عامل دشمن تلقی نکنند.
* * مسئولین،
قدر  این مردم را بدانید
هرگز فراموش نکنید که باید «قدر این مردم را بدانید» و علاوه بر برنامه ریزی برای پاسخ به همه مطالبات ملت، با تصویب قوانین عالمانه و انقلابی،  به تبعیض موجود بین دریافتی‌های حقوق‌بگیران بیت‌المال خاتمه بدهید.
* مطمئن باشید که در روزهای سخت، دریافت کنندگان حقوق‌های کلان[[که حالا به مرفهین بی‌درد تبدیل شده‌اند]]، نه به میدان می‌آیند و نه رغبتی دارند که مردم به میدان بیایند.
* درعین حال، اگر مردم احساس کنند تبعیض قانونی! [مثل حقوق‌های #بیش_ازچهاربرابرِحداقل]در جامعه وجود ندارد،‌ قطعا، هم مشکلات اقتصادی،  هم فسادهائی که بوسیله افراد نفس‌پرست در جامعه بوجود می‌آید را - مثل همه سالهای گذشته - تحمل خواهند کرد.

* * داغدارانِ‌شکستِ‌داعش چه کردند؟
راستی، آتش‌زدن قرآن، اهانت  به امامزادگانِ مورد احترام مردم،  توهین به تصاویر سردار سلیمانی و رزمندگان و شهدای مدافع حرم نشانه چیست؟

* از اهانت به قرآن و امازادگان تا  رزمندگان و شهدای
مدافع حرم  !!!
تجمعات روزهای اخیر در برخی نقاط کشور – احتمالاً  
با هدایت برخی از دلسوزان نادان - برای مطالبه بحق معیشتی و رفع تبعیض -  شروع شد.
هرچه که بود، دشمنِ ‌همیشه‌ در کمین‌ نشسته، بدون هیچ فوت وقتی از این اجتماع  استفاده کرد و فضای کشور برای سوء استفاده جریان‌های «ضدانقلاب» و  «داغدارانِ‌شکستِ‌داعش» فراهم شد و خیلی زود، شعار «مرگ بر گرانی» جای خود را به شعار «نه غزه، نه لبنان...!» و «هم اسلام هم قرآن هر دو فدای ایران!!» و ... داد.
داغدارانِ‌شکستِ‌داعش و صهیونیست، بازهم وفاداری ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراموش کردند. لذا، خیلی زودتر از فتنه‌های پیشین، حسینیه‌ها!!!، تصاویر حاج قاسم!!! و تصاویر رزمندگان و شهدای مدافع حرم!!! و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران!!!  و اصل نظام اسلامی !!! نشانه گرفته شد  و مورد هجوم کسانی قرار گرفت که سازماندهی شده بودن آنان بر همگان روشن است.
این رفتارهای خشونت ‌طلبان، آیا جز نشانه این است که آنان که برموج بوجود آمده سوار شدند، #داغدارانِ‌شکستِ‌داعش و  زمین‌گیرشدنِ‌صهیونیست وحشی در مقابله به جبهه مقاومت بودند؟
* * آتش‌زدن قرآن‌ها
در حمله به  چند امامزاده

#داغدارانِ‌شکستِ‌داعش، - احتمالا با انگیزه تحریک مردم برای بوجود آوردن درگیری - شامگاه دوشنبه یازدهم دی‌ماه با حمله به بقاع متبرکه!!! در استان مازندران، * امامزاده سیدگل‌عمو
* بارگاه سیده سکینه روستای ایوک،
* امامزاده سیدمحمد(ع) روستای‌کتی‌لته و
* امامزاده سید عبدالله(ع) روستای کشکا را به آتش کشیدند و ضمن اهانت به امامزادگانِ مورداحترامِ مردم، متأسفانه در این جنایات، چنان وحشیانه عمل کردند که حتی *قرآن‌ها*  و *سجاده‌های*  نماز مردم را به  آتش کشیدند و سوزاندند
و ...
* * چرا ایران؟
چرا در این مقطع؟
حقیقت ماجرا این است که از    زمان اعلان ِشکستِ قطعیِ داعش، توطئه‌های دشمنان‌بشریت – که داعش را ایجاد کرده بودند،  برای بازیابی حیثیت برباد رفته خود - علیه امت اسلام و بویژه علیه ملت ایران، یکی پس از دیگری به اجرا گذاشته شده و همه این توطئه‌ها با شکست مواجه شده‌اند و در این توطئه جدید نیز، سیلی محکمی از ملت هشیار و وفادار ایران خوردند.
* اولین توطئه، ماجرای کردستان عراق بود که با شکست  مفتضحانه آمریکا تمام شد.
* توطئه‌ی بعدی دشمنان‌بشریت، تلاش برای منحرف کردن انقلابیون یمن بود که با ناکامی مواجه شد.
* توطئه‌ی سوم، ماجرای «سعد حریری» با انگیزه مقابله داخلی با حزب‌الله لبنان بود که نتیجه‌ای برای دشمنان‌بشریت نداشت.
* جنایتِ چهارم ِدشمنانِ‌بشریت، اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی بود که با هوشیاری ملت‌های مسلمان شکست خوردند.
* توطئه پنجم دشمنان‌بشریت؛ بسیج همه توان و نفوذ خود در داخل ایران و هدف قرار دادن آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان بود و به خیال خام خود می‌خواستند با این تحرکات ایران اسلامی را در حال درگیری با مردم خود!!! معرفی و  با به میدان آمدن خودشان و حمایت از آشوبگران،  نظام اسلامی را در صحنه بین‌المللی تضعیف کنند.
* *  ناامیدی دشمنان بشریت
بخش جالب تحرکات هفته گذشته «داغدارانِ‌شکستِ‌داعش» این بود                
 که در این چند روز، مقامات بی‌حیا و ضدبشر آمریکا با پُرروئی و با دست‌افشانی و پای کوبان، رسماً و علناً به میدان حمایت از عواملشان  آمدند و ...
* نیکی هیلی نوشت:
«مردم ایران که برای مدتی طولانی سرکوب شده‌اند!!!، حالا دارند صدای خودشان را پیدا می‌کنند. ما دعا می‌کنیم که در نهایت، آزادی و حقوق بشر!!! پیروز شود.»

* سخنگوی کاخ‌سفید گفت:
«ما از حق مردم ایران برای ابراز عقایدشان به صورت مسالمت‌آمیز حمایت می‌کنیم. شایسته است صدای آنها شنیده شود.»‌

* هیلاری کلینتون نوشت:
«مردم ایران، خصوصا جوانان در حال اعتراض برای به دست آوردن آزادی!!! هستند. من امیدوارم حکومتشان به صورت مسالمت‌آمیز به این امیدها پاسخ دهد.»
* مایک کلی، نماینده مجلس آمریکا  گفت: «آمریکا در کنار معترضان ایستاده است
* وزیر اطلاعات اشغالگران قدس:
برای مردم ایران در نبرد برای آزادی!!! و دموکراسی!!! آرزوی موفقیت می‌کنم.

* * جالبترین بخش دخالت‌ها
اما جالبترین بخش دخالت‌ آمریکائی‌ها در آشوبهای اخیر این بود که نماینده آمریکا در نقش سخنگوی داغدارانِ‌داعش ظاهر شد و هم «شعارهایشان را برای مردم آمریکا اطلاع‌رسانی کرد» و هم «خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت برای آنها شد»
* * آیا فکر   می‌کنند ملت ایران فراموش کرده است؟
آیا ملت از یاد برده است که حاکمان آمریکا همان وحشی‌هائی هستند که: هواپیمای مسافربری ایران را تعمداً هدف قرار دادند و  به آن جنیاتکار مدال دادند؟
* آیا ملت ایران از یاد می‌برد که حاکمان  بی‌وجدان آمریکا، قاتلان 17 هزار هموطن ما را در دامن خود نشانده‌اند و نوازششان می‌کنند؟
* آیا ایران و ایرانی از یاد خواهد برد که با تحریکِ یکی از عواملشان، هشت سال ملت ایران را درگیر  جنگ با ارتش بعث عراق کردند و با همه امکاناتشان از صدام جنایتکار حمایت کردند و چقدر به دو کشور  شیعه ایران و عراق خسارت وارد کردند...؟
* مگر کودتا علیه دولت ملی در این کشور از یاد رفتنی است؟
رضا صابری خورزوقی

 


نوشته شده در   جمعه 15 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode