ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 فروردين 1390     |     کد : 18176

همچنان شانس كسب سهميه باشگاه‌هاي آسيا را داريم

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: در صورت چهارم شدن در ليگ برتر همچنان شانس كسب سهميه باشگاه‌هاي آسيا را داريم.

 سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: در صورت چهارم شدن در ليگ برتر همچنان شانس كسب سهميه باشگاه‌هاي آسيا را داريم.

فراز كمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز درباره بازي با سپاهان اظهار داشت: زماني كه بازي يك بر يك بود كادر فني تيم به من گفت با دفاعي كردن تيم بازي را با نتيجه مساوي تمام كنيم اما من گفتم يك امتياز به درد تراكتور نمي‌خورد در نتيجه حمله كرديم و بازي را باختيم.
وي ضمن عذرخواهي از هواداران تيم تراكتورسازي افزود: من از هواداران بي‌شمار تراكتورسازي كه تيم را تشويق كردند؛ همچنين بابت فرهنگ و منش اخلاقي و پهلواني آنان تشكر مي‌كنم، ضمن اينكه مسئوليت اين شكست را شخصاً مي‌پذيرم.
كمالوند با وجود قبول كردن مسئوليت شكست درصدد توجيه اين شكست بر آمده و بخشي از آن را بر گردن بازيكنان تراكتور‌سازي مي‌اندازد و گفت: از سه گلي كه دريافت كرديم دو گل از اشتباه خط دفاعي و بازيكنان تيم ما بود و محمد نصرتي اگر در ‌بازي با سپاهان اشتباه كرد اما نبايد فراموش كرد كه چند گل سه امتيازي را براي تيم ما به ثمر رسانده است.
سرمربي تيم تراكتور‌سازي افزود: ما با تيمي بازي داشتيم كه خط دفاعي و دروازه‌بانش بازيكنان اصلي تيم ملي هستند آنها همه چيز داشتند از اوت دستي تا مدافعان قد بلند.
وي ادامه داد: در تركيب تيم سپاهان هشت بازيكن بالاي 190 سانتيمتر حضور داشتند و در مورد توره نيز به بازيكنانم هشدار داده بودم و گفته بودم كه اين مهاجم كمترين فرصت را تبديل به گل مي‌كند. توره‌ بهترين‌ مهاجم آسيا بوده و گام‌هايش به قدري بزرگ است كه بازيكنان ما هر چقدر مي‌دويدند نمي‌توانستند به وي‌ برسند.
كمالوند همچنين فشار بازي با استقلال تهران و فرصت كم براي اين بازي را نيز در شكست تيمش مقابل سپاهان بي تاثير ندانست.
وي در ادامه خواستار برگزاري بازي‌هاي جام حذفي به طور همزمان با ليگ برتر شد و خاطرنشان كرد: در همه جاي دنيا مسابقات جام حذفي و ليگ هم‌زمان برگزار مي‌شود و‌ اينكه مسابقات ليگ برتر به اتمام برسد و سپس جام حذفي برگزار شود در سرنوشت تيم تراكتور‌سازي‌ و كسب سهميه اين تيم تاثير مستقيم دارد.
كمالوند گفت: ما در صورت چهارم شدن در ليگ برتر همچنان شانس كسب سهميه باشگاه‌هاي آسيا را داريم منوط بر اينكه يكي از دو تيم سپاهان و يا استقلال قهرمان جام حذفي شوند اما اگر مسابقات ليگ برتر تمام شود انگيزه اين دو تيم كاهش خواهد يافت و اين شانس براي ديگر تيم‌هاي حاضر در جام حذفي براي قهرماني و راهيابي به باشگاه‌هاي آسيا افزايش مي‌يابد.
تيم تراكتور‌سازي تبريز از هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال كشور با نتيجه سه بر يك مغلوب سپاهان اصفهان شد و با اين شكست خانگي فاصله امتيازاتش با تيم‌هاي دوم و سوم جدول افزايش يافته و شانس اين تيم براي كسب سهميه باشگاه‌هاي آسيا كاهش يافت.
تراكتور‌سازي تبريز در بازي آتي خود جمعه آينده به مصاف پيكان قزوين مي‌رود بازي كه در تبريز با نتيجه دو بر يك به سود تراكتور‌سازي به اتمام رسيده بود.
تراكتور‌سازي در سه بازي ‌ديگر هفته‌هاي پاياني در تبريز ميزبان پيكان و سايپا بوده و در آخرين هفته در آبادان به مصاف نفت خواهد رفت.


نوشته شده در   يکشنبه 28 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode