ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 دي 1396     |     کد : 181543

حمله منتقدان به فاجعه نتفلیکس

دنباله بدترین فیلم سال تولید می‌شود

با وجود هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری مدیران نتفلیکس برای تولید پروژه‌ای که ترکیبی از فیلم‌های اکشن پلیسی با دنیای فانتزی «ارباب حلقه‌ها»طور است، منتقدان و رسانه‌های مهم حسابی از خجالت «درخشان» درآمدند.


با وجود هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری مدیران نتفلیکس برای تولید پروژه‌ای که ترکیبی از فیلم‌های اکشن پلیسی با دنیای فانتزی «ارباب حلقه‌ها»طور است، منتقدان و رسانه‌های مهم حسابی از خجالت «درخشان» درآمدند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، ديويد آير كه تجربه نشستن روي صندلي كارگرداني فيلم سينمايي بسيار موفق «جوخه خودكشي» را در كارنامه دارد، در «درخشان» دوباره سراغ ويل اسميت رفته و فوق‌ستاره رنگين‌پوست را در كنار جوئل اجرتن قرار داده است. اين تركيب كه به نظر مي‌رسد در گيشه جواب مي‌دهد، چندان به مذاق منتقدان خوش نيامده و برخي رسانه‌هاي مهم از جمله ايندي‌واير آن را «بدترين فيلم سال 2017» لقب داده‌اند.

«درخشان» كه نخستين پروژه بزرگ و پرهزينه شركت نتفليكس است، داستاني فراطبيعي را از مركز پليس لس‌آنجلس روايت مي‌كند. اسميت در فيلم پليسي است كه بايد با يك اورك همراه شود و از اين ماجرا بسيار آزرده و دلگير است. با اينكه خيلي‌ها توليد چنين فيلمي را از اساس اشتباه و يك خطاي محاسبه‌اي مي‌دانند اما مديران نتفليكس عقيده‌اي ديگر دارند و از همين حالا براي توليد دنباله آن برنامه‌ريزي مي‌كنند.

«درخشان» در سايت راتن توميتوز حدود 30 درصد نقد تازه يا مثبت دريافت كرده كه آن را در رده‌اي بسيار پايين قرار مي‌دهد و ميانگين امتيازهاي منتقدان متاكريتيك به فيلم 29 از 100 است. جز يكي دو مورد، تقريبا هيچ نقد مثبت و اميدواركننده بر «درخشان» نوشته نشده و منتقدان در توصيف آن از عبارت‌هايي چون «بدترين فيلم و فاحعه سينمايي 2017»، «به شكلي شگفت‌انگيز بد»، «نيمه‌شكل‌يافته» و «نوميدكننده و پيچيده» استفاده كرده‌اند.

با اين همه، نكته مهم براي آير و ديگر اعضاي گروه توليد استقبال تماشاگران از «درخشان» است؛ فيلمي كه به لطف هنرنمايي اسميت نامزد اسكار و گلدن گلوب مي‌تواند هزينه توليد خود را بازگرداند و راه را براي ساختن قسمت دوم هموار كند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode