ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 آذر 1396     |     کد : 181388

ماجرای روژه گارودی و به بندکشیدن ده‌ها دانشمند به جرم ابراز عقیده!

امروز، روز «شرمساری آزادی بیان» در اروپا است

16 دسامبر روزی است که دشمنی حکومت‌های اروپائی با آزادی بیان، آشکار شده و وقاحت حاکمان این کشورها و قوانین عصرحجری در محاکم این مدعیان دروغگو، انسان را بیاد داستان آیه بالا و برخورد جاهلان با انبیاء؟ع؟ می‌اندازد.

قال الحکیم: قالوا ... لَئِنْ لَمْ تَنْتَهُوا لَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُمْ مِنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ  [یس / ۱۸]
16 دسامبر روزی است که دشمنی حکومت‌های اروپائی با آزادی بیان، آشکار شده و وقاحت حاکمان این کشورها و قوانین عصرحجری در  محاکم این مدعیان دروغگو، انسان را بیاد داستان آیه بالا و  برخورد جاهلان با  انبیاء؟ع؟ می‌اندازد.
16 دسامبر 1998میلادی،  روز  محکومیت «روژه گارودی» دانشمند، محقق، مورخ، نویسنده و سیاستمدار، فرانسوی «به جرم ابراز عقیده» در  دادگاهی!!  در   پایتخت   فرانسه است.
این نوع رفتارهای حاکمان وحشی، مستبد و دروغگوی اروپائی آنقدر سخیف است که روی جاهلانی را که در مقابل انبیاء(ع) می‌ایستادند و آنها را تهدید به شکنجه و ... می‌کردند سفید کرده است.

* * استبدادی
 از نوع استبداد جاهلان
 قبل از میلاد
برای اینکه روشن شود که جاهلیت امروز اروپا، حتی از نوع جاهلیت مدرن هم نیست، بلکه نمونه‌ای از همان جاهلیت مستبدان قبل از میلاد حضرت مسیح(ع) است، قبل از اینکه به بررسی این مسئله بپردازم، توجه شما را به دو آیه زیر جلب می‌کنم:
قالوا ... لَئِنْ لَمْ تَنْتَهُوا لَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُمْ مِنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ
[مستبدان] گفتند ... اگر دست برندارید سنگسارتان مى‌‏کنیم و قطعا عذاب دردناکى از ما به شما خواهد رسید. [یس / ۱۸]
قالُواْ ... لَوْلاَ رَهْطُکَ لَرَجَمْنَاکَ وَمَا أَنتَ عَلَیْنَا بِعَزِیزٍ
[سوره هود ،آیه 91]
* ترجمه: [مستبدان] گفتند ... اگر  بخاطر  (حمایت) فامیلت نبودند، تو را سنگسار کرده بودیم و تو در نزد ما قدرتی نداری.
* آری؛ در 16 دسامبر 1998 میلادی، برابر با 25 آذر 1377، یکبار دیگر دروغ بودن ادعهای آزادی بیان در اروپا برملا  شد.
زیرا؛ در چنین روزی، روژه گارودی، دانشمند برجسته فرانسوی، که یک فیلسوف و  نویسنده‌ی بسیار مشهور در جهان و یک دانشمند راهیافته و تازه مسلمان است، به جرم ابراز عقیده‌اش مبنی بر دروغ بودن «هولاکاست» و انکار ادعای‌های پُر سر و صدای جنایت علیه یهود [در کتاب خود به نام «اسطوره‏های بنیادین سیاست اسرائیل»] در دادگاه!! تجدید نظر در پاریس به  یک سال زندان و ۱۲۰٬۰۰۰ فرانک فرانسه (۴۰٬۰۰۰ دلار) جریمه محکوم شد.
*  گارودی در این کتاب، با دلائل و شواهد غیرقابل انکار، ثابت کرد که صهیونیست‏ها با نازی‏ها در جنگ جهانی دوم همکاری داشتند و صهیونیست‏ها برای جلب‌توجه افکار عمومی به منظور ایجاد کشوری در فلسطین، کوشیده‏اند با مظلوم‏نمائى خود، جنایات آلمان هیتلری علیه یهودیان را - که با همکاری‌های خود صهیونیست‌ها انجام شده بود - چندین برابر بزرگتر از آنچه بوده نشان دهند.
*  گارودی هم‏چنین در این کتاب، رقم شش میلیون یهودی را - که گفته می‏شود توسط آلمان نازی قتل‏عام شده‏اند - بسیار اغراق‏آمیز خواند، چرا که کل جمعیت یهودیان - در سراسر جهان، در آن زمان - این مقدار نبوده است.
* با محکومیت گارودی در این دادگاه!! - که به واسطه سلطه صهیونیست صورت گرفت – یکبار دیگر، دروغ بودن ادعای آزادی بیان و قلم در اروپا و بویژه در فرانسه که ادعا می‏کند مهد آزادی است، برملا شد.

* * این نوع نقض آزادی بیان منحصر به فرانسه نیست
علاوه بر فرانسه؛ همین امسال (۲5 مهر 1396، برابر با  ۲6 محرم و ۱7 اکتبر)،آلمانی‌ها نیز  آزادی بیان اروپائی را به نمایش گذاشتند.
در تاریخ فوق‌الاشاره؛‌ رویترز گزارش داد، دادگاهی!!! در آلمان یک پیر زن 88 ساله‌ی تاریخدان و محقق را به اتهام انکار هولوکاست به 6 ماه حبس محکوم کرد.
اورسلا هاوربک که یک تاریخدان و محقق در زمینه بازبینی وقایع تاریخی است، ژانویه سال 2016 میلادی در یک اجتماع عمومی اعلام کرد: «گزارش‌ها در باره وجود اتاق‌های گاز در «اردوگاه آشویتس»، بزرگترین و مجهزترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم، حقیقت ندارند.»
علیرغم اینکه او در یک ویدیو اعلام می‌کند اظهاراتش بر مبنای نوشته‌های یک کتاب است و نه نظرات شخصی‌اش، اما دادگاه!!! آلمانی پس از تماشای یک ویدئوی کوتاه از هاوربک، این پیرزن دانشمند را به اتهام انکار هولوکاست، به 6 ماه حبس محکوم کرد.
قاضی!! پرونده هاوربک، هرگونه عفو مشروط وی را رد، و اعلام کرده، او شرایط عفو  را  ندارد.
* ملاحظه‌می‌فرمائید که حاکمان مستبدان اروپائی تا چه اندازه وقیح هستند؟ و قوانین حاکم بر محاکم این کشورها تا چه‌اندازه عصرحجری تنظیم شده است؟
* * ده‌ها دانشمند
جزء محکومین
«انکار هولوکاست»
در بسیاری از کشورهای اروپائی انکار یا اغراق‌شده خواندن هولوکاست جرم تلقی می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، لیتوانی، لهستان، رومانی، اسلواکی، سوئیس و کانادا، لیختن‌اشتاین، مجارستان، پرتغال، هلند و لوکزامبورگ دارای قوانینی علیه انکارکنندگان هولوکاست هستند.[BBCPersian.com]
* یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به ۳ سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیائی بود.
[BBCPersian.com]
* یورگن گراف، مورخ و پژوهشگر سوئیسی نیز به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.
+[Swiss revisionist for thought crime]
 [BBCPersian.com]
* روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ۱ انجام داد، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد. [http://www.yadvashem.org/yv/en/holocaust/resource_center/faq.asp]
* روبر فوریسون، به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است.
+[ The Zionist Terror Network]  
[http://www.aftabir.com/news/view/2007/]
* *  پنج نکته مهم
در مورد رژه گارودی
* اول
1 - روژه گارودی استاد دانشگاه، مسیحی‌زاده، فیلسوف و نویسنده‌ی سرشناس  کمونیست  فرانسوی بود.
2 - وی در سال ۱۹۸۲ به دین اسلام گروید.
3 - او پس از  مسلمان شدن، بخاطر نوشته‌هایش و موضع‌گیری‌هایش به عنوان یک منکر هولوکاست توجه عمومی را به خود جلب کرد.
* دوم
1 - روژه گارودی، در سال ۱۳۷۷ در سفری به قم در مدرسه فیضیه و در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به ارائه سخنرانی پرداخت و از جمله با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار داشت و به این مناسبت گفته بود:
«اسلام جهانی‌ترین ادیان است.
او در این سخنرانی اعلان کرد:
من که مسیحی بودم و مارکسیست بودم، به این خاطر مسلمان شدم که دین اسلام را جهانی و فراگیر یافتم».[پایان زندگی روژه گارودی: کژراهه یا ایمان - فرانسه/اسلام -]
*  سوم
2 - آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در نماز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ با اشاره به محاکمه و برخورد حکومت فرانسه با روژه گارودی، جسارت و جرئت او در اظهار نظر علیه هولوکاست را تحسین کردند و گفتند: «شما کجا دیده‌اید کسی بتواند در غرب علیه صهیونیسم حرفی بزند.»

*  چهارم
به هرحال؛ روژه گارودی چهارشنبه ١٣ ژوئن 2012، برابر با (٢٤ خرداد 1391) در ٩9 سالگی، در منزل خود در حومۀ پاریس درگذشت.

* پنجم
* * * موقعیت علمی  و سیاسی روژه گاردی
در سالهای ۱۹۴۵ و ۱۹۵۱ به عضویت مجلس مؤسسان فرانسه درآمد.
 در ۱۹۵۶ به نمایندگی مجلس ملی فرانسه انتخاب گردید.
 در ۱۹۵۹ به سناتوری مجلس سنای فرانسه انتخاب گردید.
در ۱۹۶۳ با نوشتن رساله‌ای تحت عنوان فرضیه مادی‌گرایانه شناخت، به اخذ درجه دکتری در فلسفه نائل آمد.
در ۱۹۵۹ به دانشیاری دانشگاه کلرمون فران منصوب شد.
 در ۱۹۶۵ به استادی فلسفه در دانشگاه پوآتیه (Poitiers) منصوب گردید.
وی در کتاب «هشدار به زندگانی» به تحقیق دربارهٔ ادیان بزرگ، مانند زرتشتی‌گری، هندوگرائی، دین بودا و یهود می‌پردازد و سرانجام کمال مطلوب خود را در اسلام می‌یابد و سپس مسلمان می‌شود.
او پس از گرویدن به اسلام تبدیل به یکی از مفسران برجسته و پیشروی اسلامی و از مدافعین موضوع فلسطین شد.

* * یادی از استبداد کمونیستی
گارودی، پس از طی دوره دبیرستان، تحصیلات عالی خود را در رشته فلسفه تا اخذ درجه اگرگاسیون ادامه داد.
سپس عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست فرانسه شد.
او در سال ۱۹۶۸ در پی انتقاد از اشغال چکسلواکی توسط شوروی از حزب کمونیست اخراج شد.[French philosopher Garaudy dies - Europe - Al Jazeera English ]
گارودی، با حفظ استقلال رأی و نظر خود، هم قربانی استبداد امپریالیستی غرب شد و هم مورد خشم استبداد مارکسیستی!!
گاردی پس از اخراج از حزب کمونیست،‌مرکزی را به نام «مرکز مطالعات مارکسیستی» تأسیس کرد و به مدت ۱۰ سال آن را اداره نمود. [روژه گارودی چهره مدافع فرهنگ اسلامی در دنیای غرب]


نوشته شده در   شنبه 25 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode