ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 آذر 1396     |     کد : 181385

امام جمعه هشترود مطرح کرد

انتقاد از عدم توجه دولت به سدسهند هشترود/ دولت اول یارانه استانداران، فرمانداران و وزرا با حقوق‌های میلیونی را قطع کند

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دشمنان امروز تمام راه‌ها را برای فلج کردن اقتصاد کشور رفته و توطئه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: دشمنان امروز تمام راه‌ها را برای فلج کردن اقتصاد کشور رفته و توطئه کرده‌اند.

خطیب جمعه هشترود اندیشه الهی مقام معظم رهبری نام اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصادی را گره‌گشا دانست و افزود: همه باید در اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

رحیمی در ادامه به بودجه اختصاصی دولت در سال 97 اشاره کرد و گفت: اختصاص بودجه دولت برای سال 97 نقاط قوت و ضعف دارد.

وی تصریح کرد: نقطه منفی و ضعف دولت در تقسیم بندی بودجه عمومی و جاری مشهود است و چرا نسبت به سال گذشته افزایش یافته اما بودجه عمرانی کاهش یافته است.

خطیب جمعه هشترود گفت: دولت با افزایش بودجه عمومی و جاری خود که همان ریخت و پاش‌هاست و می‌توان به حقوق‌های نجومی و سفرهای خارجی اشاره کرد موافق است، اما با کاهش بودجه عمرانی و توسعه و زیرساخت‌ها مخالف است.

رحیمی از افزایش حامل‌های انرژی و قطع یارانه توسط دولت انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: یارانه در کل دنیا بین دولت‌ها چه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم وجود دارد و اگر دولت قطع یارانه‌ها را در برنامه خود دارد اول بهتر است یارانه استانداران، فرمانداران و وزرا را که حقوق‌های میلیونی می‌گیرند را قطع کند نه یارانه افراد ضعیف جامعه را که چشم به این یارانه دوخته‌اند.

وی از دولت خواست در بودجه خود توجه ویژه به توسعه هشترود در بحث سد سهند که چندین سال است افتتاح شده اما هنوز پایاب آن به اتمام نرسیده، طرح مسجد جامع که 20 سال است کلنگ‌زنی شده و راه ورود و خروج از آزاد راه پیامبر اعظم(ص) توجه ویژه داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 24 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode