ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396     |     کد : 181342

ئیس سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت حل مشکلات هنرمندان در جامعه

رئیس سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی بر ضرورت حل مشکلات هنرمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: باید همه آستین بالا زده و مشکلات را حل کنند تا موضوعات هنری از انزوا خارج شود.

رئیس سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی بر ضرورت حل مشکلات هنرمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: باید همه آستین بالا زده و مشکلات را حل کنند تا موضوعات هنری از انزوا خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میلانی شامگاه دیروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری استان گفت: اگر ما دست هنرمندان را نگیریم دشمن دستشان را خواهد گرفت. پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حقیقت عمل به یک تکلیف بزرگ و عمل به تکلیفی الهی است که هر کارگزاری که در این مسیر بذری می‌پاشد، به بشارت پرودگار در آخرت نتایج آن را درو خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان ولی‌نعمت ما هستند و بنده نیز طی این مدت با وجود مشکلات مادی همواره در تلاش بودم تا تولیدات هنری‌ هنرمندان به نتیجه برسد، ادامه داد: گارگزاران باید همواره خداوند را شاهد و ناظر اعمال خود بدانند و امید است که نگاه تمامی کارگزاران کشور در این راستا نافذتر شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد پویایی و شکوفایی فرهنگ و هنر کشور باشیم.

میلانی با اشاره به اینکه طبق رسالت حوزه هنری، در تلاش بودیم که مشکلات هنرمندان را حل کنیم، اظهار کرد: اصلی ‌ترین بار امانت و بار معرفت، تکلیف بزرگ انسان شدن و خدایی گشتن است. ارزشمند است که مسئولیت‌هایمان در شکل اعمال شایسته تجلی یابد.

رئیس سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشورهای دیگر هنرمندان ما را جذب کرده و ماهیانه شش الی هفت میلیون تومان حقوق می ‌دهند، گفت: هنرمندان استان ما انسان‌های فرهیخته‌ای در عرصه هنری کشور هستند. اگر بخواهم هویت دینی و شهری خود را حفظ کنیم باید همواره دست بوس هنرمندان باشیم.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام محمدتقی محمدیان به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان معرفی و از خدمات حسن میلانی رییس سابق حوزه هنری استان تجلیل شد.

 


نوشته شده در   سه شنبه 21 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode