ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 آذر 1396     |     کد : 181324

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبریز پایتخت انجمن‌های اسلامی کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تبریز را با دارا بودن بیش از یکهزار و ۵۰۰ انجمن اسلامی، پایتخت انجمن‌های اسلامی کشور عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تبریز را با دارا بودن بیش از یکهزار و ۵۰۰ انجمن اسلامی، پایتخت انجمن‌های اسلامی کشور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی امروز در دیدار با علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی و  مدیران اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی با دارا بودن بیش از هزار و ۵۰۰ انجمن اسلامی از کل ۳هزار انجمن اسلامی کشور، لقب پایتخت انجمن‌های اسلامی را دارد.

وی با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی در سطح استان در حوزه‌های مختلف کارخانجات، مساجد، بانک‌ها، ادارات، محله‌ها و... فعالیت می‌کنند، افزود:‌ انجمن اسلامی کارخانجات در واقع حلقه وصل بین کارگران و مدیران عامل و هیئت‌مدیره‌های کارخانجات است.

دکتر سید شهاب الدین حسینی ادامه داد: انجمن‌های اسلامی کارخانجات علاوه بر اینکه دغدغه‌ها و نیازمندی‌های کارگران را به کارفرمایان منتقل می‌کنند، دغدغه‌های مدیران عامل را نیز به کارگران می‌رسانند تا رابطه خوبی میان این‌دو برقرار شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم؛ قرنی که معنویات در آن گم شده است. بنابراین انجمن‌های اسلامی کارخانجات علاوه بر اینکه به فکر مسائل مادی کارگران است، به مشکلات احتمالی معنوی آنان نیز توجه ویژه‌ای دارد که از جمله آن می‌توان به معضلات اجتماعی و فرهنگی بین خانواده‌های کارگردان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان با اشاره به اینکه امروزه بیش‌از ۶۰درصد کارخانجات استان در حالت رکود هستند، خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی در این مواقع حساس سعی می‌کنند گره‌های اقتصادی کارگران و کارخانجات را به دست خودشان باز کند و این در واقع حرکت بسیار نیکو و قابل تقدیری است.


نوشته شده در   دوشنبه 20 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode