ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 آذر 1396     |     کد : 181252

امام جمعه مراغه:

ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هدف استکبار است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تشیعی که توسط انگلیس و صهیونیسم جهانی هدایت و حمایت می شود، با ظاهری اسلامی به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) نیز اهانت می کند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: تشیعی که توسط انگلیس و صهیونیسم جهانی هدایت و حمایت می شود، با ظاهری اسلامی به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) نیز اهانت می کند.
وی ادامه داد: این حرکت ها هرگز مورد پذیرش امت اسلامی، مرجعیت شیعه و شیعیان نبوده و با هدف ضربه زدن به وحدت میان برادران اهل تسنن و تشیع انجام می شود.
وی اضافه کرد: انگلیس با حمایت از جریان تشیع لندنی، حمایت های مالی فراوان و شبکه های ماهواره ای بسیاری در اختیار آنان قرار داده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام در راستای ایجاد خلل در صفوف متحد مسلمانان گفت: داعش و گروه های تروریستی و تکفیری که توسط نظام سلطه حمایت و هدایت می شوند با ظاهری اسلامی درصدد تفرقه افکنی و تامین منافع رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
آیت الله پورمحمدی افزود: اتحاد بین برادران اهل تسنن و تشیع در عراق با هدایت های مرجعیت موجب شکست توطئه ها و جنایت های گروه تروریستی داعش شده است.
وی ادامه داد: امت اسلامی باید در برابر تبلیغات عوام فریبانه و با ظاهر اسلامی برخی شبکه ها و جریان های هدایت شده از سوی نظام سلطه هوشیار باشند.
وی اضافه کرد: تمامی آحاد مسلمانان باید حریم ها، ارزش ها و حرمت مقدسات اسلامی را حفظ و اتحاد بین امت اسلامی را مستحکم تر کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس گفت: این مجاهد خستگی ناپذیر باید الگویی برای آحاد مسئولان و مردم باشد و نمایندگان مجلس نیز باید مدرس گونه عمل کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 10 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode