ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1396     |     کد : 180670

تجليل از بزرگان علم ارتباطات ايران در همايش بين‌المللي مديريت رسانه

همزمان با برگزاري چهارمين همايش بين المللي مديريت رسانه، ديروز از 3 چهره شاخص و پيشکسوت در حوزه رسانه قدرداني شد.

همزمان با برگزاري چهارمين همايش بين المللي مديريت رسانه، ديروز از 3 چهره شاخص و پيشکسوت در حوزه رسانه قدرداني شد.
همايش بين المللي فضاي مجازي و مديريت رسانه با حضور 4 مهمان‌ از کشورهاي نيوزلند (تيموتي مورفي)، افغانستان ( محمد فهيم دشتي)، آلباني (يافتيار لوزاتي)، آذربايجان (وصاله ماهرقيزي) در قالب سه نشست در سالن آمفي تئاتر دانشگاه صدا و سيما برگزار شد.
در ابتداي نشست، دستور کار همايش توسط سرکار خانم دکتر صديقه ببران به زبان انگليسي قرائت شد و سپس مهمانان خارجي شرکت‌کننده به سخنراني در حوزه‌ فضاي مجازي و مديريت رسانه پرداختند و از تجربيات کشور خود در اين زمينه گفتند.
دکتر باقر ساروخاني يکي از اعضاي هيات علمي دانشگاه خبر، در سخنان کوتاهي گفت: شکستن انحصار در دنياي ارتباطات انقلابي را به وجود آورده است، زماني بود که ما تنها 4 منبع خبري داشتيم اما حالا ديگر تنگناهاي زمان ومکان آزاد شده‌اند به صورتي که در يک مسجد مي‌توان پيام را به تمام جهان مخابره کرد، از اين نظر اين انقلاب بسيار مهم است.
در ادامه مراسم، از سه استاد پيشکسوت حوزه رسانه؛ علي اکبر فرهنگي ( بنيانگذار رشته مديريت رسانه و استاد ممتاز دانشگاه تهران)، دکتر باقر ساروخاني ( پدر علم جامعه شناسي ارتباطات ايران و استاد ممتاز دانشگاه تهران ) و دکتر محسن مهاجراني ( مدير برجسته رسانه‌هاي صوتي و تصويري کشور) قدرداني شد.
دکتر اسفندياري، رئيس دانشگاه صدا و سيما در ابتداي مراسم قدرداني از پيشکسوتان، به ايراد سخنراني پرداخت. دکتر اسفندياري در سخنان خود به اين سوال اساسي پرداخت که به راستي مدير رسانه کيست؟
رئيس دانشگاه صدا و سيما ادامه داد: ابهاماتي که در تعريف مدير رسانه وجود دارد موجب مخدوش شدن هويت اين جايگاه شده، البته با توجه به گسترش شبکه‌هاي اجتماعي به نوعي شايد همه مدير رسانه هستند. در ادمه دکتر اسفندياري از پيشکسوت سومي نام برد که در جلسه حضور نداشت؛ دکتر محسن مهاجراني، مدير برجسته رسانه‌هاي صوتي و تصويري کشور که سه دهه فعاليت او در مديريت سازمان صدا و سيما و قدرداني مقام معظم رهبري از ايشان شايد کمتر عنوان شده باشد .
در ادامه دکتر حسين رضي، معاونت پژوهش و نظارت وبرنامه‌ريزي به بيان سخناني درباره دو استاد برجسته و مدير غائب مورد تجليلي پرداخت و خبر داد که در سالهاي آينده قرار است جوايزي به نام آقاي دکتر ساروخاني و دکتر فرهنگي به دانشجويان رشته مديريت رسانه اهدا شود.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode