ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1387     |     کد : 1804

امام جمعه اهر:رژيم صهيونيستي به عنوان جنايتكار جنگي بايد مجازات شود

حجت الاسلام جواد حاجي‌زاده  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اهر با اشاره به جنايات بي‌شمار رژيم صهيونيستي در قتل‌عام مردم بي‌دفاع غزه گفت: رژيم صهيونيستي بايد از سوي دادگاه‌هاي بين‌المللي محاكمه و مجازات شود.
وي تصريح كرد: رزمندگان فلسطيني و مردم شجاع غزه با عنايت حق‌تعالي همچنين با اتكا به نيروي لايزال الهي و اراده پولادين خود كه برگرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدي و قرآن كريم است، بالاخره دشمن را به زانو درآورده و آنان نيز در مقابل پايداري و جانفشاني مردم غزه مجبور به قبول شكست شدند و مفتضحانه خاك غزه را ترك كردند.
خطيب جمعه اهر اظهار داشت: همه بايد كمك كنيم تا دولت قانوني حماس با كمك دول اسلامي و ملل آزاده دنيا به بازسازي غزه اقدام كند.
وي با انتقاد از برخي سران كشورهاي اسلامي كه با رفتارهاي تفرقه‌آميز خود سعي در ايجاد تفرقه و زيرسئوال بردن دولت قانوني اسماعيل هنيه را دارند، افزود: بايد مسلمانان در برابر اين توطئه‌ها هوشيارتر از هميشه باشند.
حاجي‌زاده در ادامه با اشاره به نزديكي سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين ايام فرصت بسيار مناسبي براي بيان دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي و خدماتي است كه در تحقق عدالت اجتماعي و كارهاي زيربنايي در طول عمر 30 ساله پربركت انقلاب انجام شده است.
وي تاكيد كرد:همه بايد تلاش كنيم خدمات انجام شده را به نحو احسن به مردم اطلاع‌رساني كنيم و اگر اين كار را نكينم در حق نظام و انقلاب جفا كرده‌ايم.
حاجي‌زاده با اشاره به حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌هاي انقلاب و نظام، مردم را ولي‌نعمتان انقلاب برشمرد و افزود: ملت ايران با تبعيت از فرامين حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در طول 30 سال با حضور پرشور و حماسي خود در صحنه‌هاي مختلف، از تمام امتحان‌ها سربلند بيرون آمده و با حضور بيادماندني خود برگ زريني بر افتخارات نظام افزوده و اميد دشمنان را به ياس مبدل كرده‌اند.
خطيب جمعه اهر در ادامه با اشاره به توطئه‌هاي جديد دشمنان انقلاب اسلامي گفت: آنها براي مقابله با ايران اسلامي از طريق جنگ نرم و استحاله فرهنگي به ميدان آمده و سعي دارند با سست كردن اعتقادات ديني جوانان،ترويج فرهنگ مبتذل غربي، فرار مغزها و جذب نخبگان به ما ضربه بزنند.
وي افزود: اما به فضل الهي و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنين هوشياري ملت ايران در روزهاي اخير با دستگيري برنامه‌ريزان توطئه جديد عليه نظام، اين نقشه آنها نيز نقش برآب شد.
امام جمعه اهر خطاب به رئيس جمهور آمريكا گفت: امروز دنيا به دليل خوي استكباري و قلدرمابانه رهبران آمريكا، دخالت در امور كشورها، اشغال عراق و افغانستان همچنين حمايت از جنايتكاران رژيم غاصب صهيونيستي، از آنان دل خوشي ندارند و تنفر عمومي عليه آنها دو چندان شده است كه بايد آقاي اوباما در سياست‌هاي رهبران قبلي تجديدنظر كند.
حاجي‌زاده از حضور پرشور مردم در عزاداري‌هاي اباعبدالله الحسين (ع) و برگزاري نماز ظهر عاشورا قدرداني كرد.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode