ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 فروردين 1390     |     کد : 18011

داماد اسكناس جعلي چاپ مي‌كرد

جاعلان 65 ميليون ريالي اسكناس‌هاي تقلبي كه به نيت پولدار شدن اقدام به جعل اسكناس مي‌كردند از سوي پليس كرج دستگير شدند.

جام جم آنلاين: جاعلان 65 ميليون ريالي اسكناس‌هاي تقلبي كه به نيت پولدار شدن اقدام به جعل اسكناس مي‌كردند از سوي پليس كرج دستگير شدند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ اصلاني، فرمانده انتظامي شهرستان كرج در اين باره گفت: ماموران انتظامي كلانتري 25 محمدشهر در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مبني بر وجود اسكناس‌هاي تقلبي در سطح شهر پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران طي انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس و كنترل مناطقي كه اسكناس‌هاي جعلي در آنجا توزيع مي‌شد به ترددهاي مستمر و روزانه 2 جوان مشكوك شده و آنها را تحت كنترل و تعقيب و مراقبت قرار دادند تا اين‌كه سرانجام دست داشتن آنها در توزيع اسكناس‌هاي تقلبي براي پليس مشخص شد.

اصلاني بيان كرد: با شناسايي مخفيگاه متهمان و با هماهنگي مقام قضايي روز گذشته ماموران انتظامي با انجام عمليات‌هايي موفق به دستگيري يكي از متهمان به‌نام رامين شدند.

اصلاني تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهم دستگير شده، 65 ميليون ريال اسكناس جعلي كشف شد و با انتقال متهم به كلانتري و طي بازجويي‌ها، وي به جرم خود اعتراف كرد و گفت كه در منزل دوستش به‌نام ناصر اقدام به چاپ اسكناس‌هاي تقلبي مي‌كرده است.

رامين در ادامه، مشخصات و مخفيگاه احتمالي همدستش را به ماموران اعلام كرد كه بلافاصله منزل وي در مشكين آباد كرج شناسايي و در يك عمليات ضربتي متهم نيز دستگير و در بازرسي از منزل وي يك دستگاه پرينتر، 2 دستگاه مانيتور، 2 دستگاه كيس، 2 بسته كاغذ چاپ اسكناس و يك‌دستگاه قيچي برش كاغذ و همچنين مقداري اسكناس جعلي چاپ شده كشف و ضبط شد.

اصلاني گفت: افشين در بازجويي‌هايش اعتراف كرد مدت 3ماه است كه ازدواج كرده و هدفش از جعل اسكناس پولدار شدن بوده است.

متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode