ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 فروردين 1390     |     کد : 18000

شياطين سرخ و بارسلونا صعود كردند

سه شنبه شب ديدار تيم‌‌هاي منچستر يونايتد و چلسي از دور برگشت مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد كه شياطين سرخ موفق شدند 2 بر يك به‌پيروزي برسند تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 3 بر يك به‌جمع 4 تيم برتر ليگ قهرمانان راه يابند.

جام جم آنلاين: سه شنبه شب ديدار تيم‌‌هاي منچستر يونايتد و چلسي از دور برگشت مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد كه شياطين سرخ موفق شدند 2 بر يك به‌پيروزي برسند تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 3 بر يك به‌جمع 4 تيم برتر ليگ قهرمانان راه يابند.
بازي متعادل 2 تيم تا اواسط نيمه اول ادامه داشت تا در دقيقه 26 و روي پاس تماشايي وين روني، خاوير هرناندز مهاجم مكزيكي منچستر با ضربه سر دروازه چلسي را گشود كه كمك داور مسابقه به‌درستي اين گل را به‌دليل آفسايد نپذيرفت.

بازي با حملات معدود 2 تيم ادامه يافت تا در اواخر نيمه اول پاس طلايي وين روني به رايان گيگز و حركت روبه‌جلوي اين هافبك ولزي به‌سمت دروازه چلسي، خاوير هرناندز را در موقعيت مناسب گلزني قرار داد تا اين مهاجم مكزيكي در دقيقه 43 با دروازه خالي مواجه شود و به‌راحتي دروازه آبي‌پوشان لندني را در اولدترافورد باز كند.

اين گل مهمترين حادثه نيمه اول اين ديدار بود و در نهايت شاگردان فرگوسن اين نيمه را مانند بازي رفت با برتري يك گل به‌سود خود خاتمه دادند.

در آغاز نيمه دوم كارلو آنجلوتي كه چيزي براي از دست دادن نداشت دست به‌تغيير زد و ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجي خود را به‌جاي فرناندو تورس راهي ميدان كرد تا نشان دهد چلسي در اين نيمه با تركيبي هجومي‌تر نسبت به نيمه اول به‌دنبال جبران نتيجه است.

يكي از اتفاقات مهم نيمه دوم اخراج راميرز هافبك برزيلي چلسي بود كه سبب شد تيم لندني از دقيقه 70 ده‌نفره به ادامه كار بپردازد.راميرز با خطا بر روي ناني دومين كارت زرد خود را دريافت كرد تا كار چلسي بيش از پيش سخت تر شود.

فرار عالي دروگبا از پشت محوطه جريمه منچستر اين بازيكن را در موقعيت طلايي قرار داد تا اين مهاجم فرصت طلب در دقيقه 77 با شوتي محكم توپ را از ميان پاهاي ادوين فان‌درسار وارد دروازه منچستر كرد تا اميدهاي چلسي زنده شود.

پس از اين گل تساوي بخش و در حالي كه چلسي در هياهوي اين گل قرار داشت در فاصله كمتر از يك دقيقه روي پاس ديدني رايان گيگزهافبك جاوداني منچستر‌ پارك جي‌سونگ مهاجم كره‌اي اين تيم در دقيقه 77 با ضربه‌اي تماشايي براي بار دوم دروازه چلسي را باز كرد تا آب سردي بر پيكر چلسي ده‌نفره ريخته شود.

سرانجام اين بازي با همين نتيجه خاتمه يافت تا منچستر يونايتد به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان صعود كند.

قضاوت اين ديدار بر عهده بن كوارنچا پرتغالي بود. وي به جان اوشي و پاتريس اورا از منچستر و مالودا و جان تري از چلسي كارت زرد نشان داد، ضمن اينكه راميرز از چلسي با دريافت دومين كارت زرد از اين داور از زمين بازي اخراج شد.

ديگر ديدار سه‌شنبه شب ميان شاختار دونتسك و بارسلونا در اوكراين برگزار شد كه در پايان شاگردان پپ گوارديولا با گلزني ليونل مسي در نيمه اول و در دقيقه 43 به‌پيروزي رسيدند تا با توجه به برتري باري رفت، در مجموع با نتيجه 6 بر يك گام به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان بگذارد.

به اين ترتيب دو تيم منچستر يونايتد انگلستان و بارسلونا اسپانيا با پيروزي مقابل چلسي و شاختار دونتسك به‌جمع 4 تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.

مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان چهارشنبه شب با 2 ديدار خاتمه مي‌يابد كه در اين بازي‌ها تاتنهام در وايت‌هارت‌لين ميزبان رئال مادريد است و شالكه آلمان نيز ميزبان اينترميلان ايتاليا است.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode