ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1396     |     کد : 179926

در آتش‌سوزی مرکز آموزش حفظ قرآن شهر «کوالالامپور»

۲۲ نوجوان قرآن‌آموز مالزیائی و 2 مربی آنها در آتش سوختند

در پی حادثه آتش‌سوزی یک مرکز آموزش حفظ قرآن در شهر «کوالالامپور»، ۲۲ قرآن‌آموز و دو مربی آموزش قرآن کشته و تعداد دیگری نیز آسیب دیدند.


اعتدال:  در پی حادثه آتش‌سوزی یک مرکز آموزش حفظ قرآن در شهر «کوالالامپور»، ۲۲ قرآن‌آموز و دو مربی آموزش قرآن کشته و تعداد دیگری نیز آسیب دیدند.
مقامات مالزی اعلام کردند: در پی حادثه آتش‌سوزی صبح روز پنجشنبه، ۲۳ شهریورماه، در یک مرکز آموزش حفظ قرآن در شهر «کوالالامپور»، ۲۲ قرآن‌آموز و دو مربی آموزشی کشته و شماری نیز آسیب دیدند.
بنابر اعلام «عمار سینگ»، فرمانده پلیس کوالالامپور، قرآن‌آموزان کشته‌شده در بین ۱۳ تا ۱۷ سال بودند که بیشتر آن‌ها در اثر استنشاق دود ناشی از این آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.
* * پیام‌های تسلیت شخصیت‌های مذهبی و سیاسی
در پی این حادثه، سخنگوی وزارت خارجه ایران، شیخ الازهر (احمد الطیب)، امیر کویت و «شیخ نواف احمد جابر صباح»، ولیعهد و «جابر مبارک حمد صباح»، نخست‌وزیر کویت

* اعلان همدردی سخنگوی وزارت خارجه ایران
«بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در پی حادثه آتش‌سوزی یک مرکز قرآنی در مالزی که منجر به کشته و زخمی‌شدن ده‌ها قرآن‌آموز شد، مراتب همبستگی کشورمان با دولت، مردم و خانواده قربانیان در مالزی اعلام کرد.

* پیام تسلیت شیخ الازهر
«احمد الطیب»، شیخ الازهر نیز با ارسال پیامی، حادثه آتش‌سوزی در مرکز آموزش حفظ قرآن مالزی را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و برای قربانیان این حادثه رحمت الهی، برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان و خانواده‌های آن‌ها صبر و آرامش از خداوند متعال مسئلت کرد.

* پیام تسلیت امیر، ولی عهد و نخست وزیر کویت
شیخ صباح احمد جابر صباح، امیر کویت صبح امروز(۲۴ شهریورماه) با ارسال پیامی به «سلطان محمد پنجم»، پادشاه مالزی، حادثه آتش‌سوزی مرکز آموزش حفظ قرآن شهر «کوالامپور» را که منجر به کشته‌شدن دست کم ۲۴ تن از قرآن‌آموزان و مربیان این مرکز شد را تسلیت گفت.  
وی در این پیام از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه دردناک رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفا و سلامت کامل مسئلت کرد.
«شیخ نواف احمد جابر صباح»، ولیعهد و «جابر مبارک حمد صباح»، نخست‌وزیر کویت نیز با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را تسلیت گفتند.


نوشته شده در   شنبه 25 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode