ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 شهريور 1396     |     کد : 179882

امام جمعه اهر: مشکلات ‌منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است

امام جمعه اهردرمراسم معارفه فرمانداراین شهرگقت:مشکلات کشور ومنطقه باتحقق اقتصادمقاومتی حل شدنی است،معادن درجای خودولی ارسباران ازنظرکشاورزی قطب محسوب می‌شودکه بایدبه آن توجه کرد.

امام جمعه اهردرمراسم معارفه فرمانداراین شهرگقت:مشکلات کشور ومنطقه باتحقق اقتصادمقاومتی حل شدنی است،معادن درجای خودولی ارسباران ازنظرکشاورزی قطب محسوب می‌شودکه بایدبه آن توجه کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی،صفر عبدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اهر با بیان این خبر افزود: آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اهر، اظهار کرد: فرماندار سابق اهر اقدامات بسیار خوبی داشتند و فعالیت‌های وی در این شهرستان قابل تقدیر است و اکنون که آقای عابدی فرماندار خوی شده اند آرزوی موفقیت داریم.
 
وی با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان‌ها نقش هماهنگ کننده دارند، افزود: شهرستان اهر به‌عنوان مرکز منطقه ارسباران دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی است.
 
امام جمعه اهر ادامه داد: اگر بخواهیم منویات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم بایستی همت مضاعف و روحیه جهادی داشته باشیم همان روحیه‌ای که برای دشمنان دژ مستحکم شمرده شود.
 
حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکلات کشور و منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است، گفت: معادن در جای خود ولی اهر و ارسباران از نظر کشاورزی قطب محسوب می‌شود و منطقه ای که پتانسیل‌های بسیاری دارد اگر به آنها توجه نکنیم در واقع به نعمات پروردگار کفران کرده ایم.
 
وی یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم را بیکاری جوانان و معیشت عنوان کرد، بیان داشت: امروز در عرصه اقتصادی نیازمند جهش هستیم و جوانی که تحصیلات خود را سپری کرده اکنون نیاز به شغل دارد.
 
امام جمعه اهر در ادامه اظهار داشت: در مدیریت شهرستان اهر به جناح و سیاسی بازی اعتقاد نداریم، در این مسیر که هدف خدمتگزاری است همه با هم به آقای محمودی فرماندار جدید اهر کمک می‌کنیم.
 
حاجی زاده با تاکید بر اینکه تودیع و معارفه‌ها هم جای خوشحالی و هم جای ناراحتی دارد، یادآور شد: این دنیا گذری است و مسئولیت‌های امروز همیشگی نیستند به طوری که اگر بتوانیم برای مردم خدمت کنیم در یادها باقی خواهیم ماند.
 
وی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان را رفع مشکلات مردم و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد، خاطرنشان کرد: شهرستان اهر اکنون به کسانی نیاز دارد که دلسوز باشد چراکه در برهه‌ای قرار داریم که با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌توان قدمی در جهت توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم برداشت.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode