ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 شهريور 1396     |     کد : 179804

فرمانده كل قوا در ديدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص):

نسخه علاج بخش مشكلات، به كارگرفتن استعدادهاي جوشان كشور است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم کل قوا ظهر ديروز در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء (صلي‌الله‌عليه ‌وآله)، اين قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حيثيت و موجوديت کشور» خواندند و با اشاره...


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم کل قوا ظهر ديروز در ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء (صلي‌الله‌عليه ‌وآله)، اين قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حيثيت و موجوديت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بي‌بديل نيروي انساني در پيشرفت بخش‌هاي مختلف از جمله نيروهاي مسلح، تأکيد کردند: بايد با کار و تلاش بي‌وقفه، استعدادهاي پرشمار نيروي انساني را شکوفا کنيد و آن را در خدمت رفع نيازها و کمبودهاي کشور قرار دهيد.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، خدمت در خط مقدم مقابله با تهديدات را فرصتي ارزشمند براي نيروهاي غيور، مؤمن و شريف در قرارگاه پدافند هوايي برشمردند و افزودند: کارهاي بسيار خوبي در قرارگاه پدافند هوايي انجام شده است که نشان‌دهنده‌ وجود عزم و انگيزه و توانايي در اين نيرو است.
رهبر انقلاب اسلامي، نيروي انسانيِ باسواد، باتدبير، شجاع و خستگي‌ناپذير را پايه و اساس غلبه بر موانع و عبور از آن‌ها دانستند و گفتند: پيشرفت‌هاي فراوان در بخش‌هاي مختلف همچون نيروهاي مسلح و همچنين بخش علم و فناوري نشان‌دهنده‌ وجود توانايي در نيروي انساني جوان و پرانگيزه کشور است و فرزندان تواناي ايران - چه در داخل و چه در مراکز علمي‌و فناوري دنيا- مايه‌ افتخار و مباهات هستند.
ايشان، نسخه‌ علاج‌بخشِ مشکلات کشور را به‌کار گرفتن و فعال کردن اين توانايي‌ها و استعدادهاي جوشان خواندند و با تقدير از هماهنگي ارتش و سپاه در قرارگاه پدافند هوايي و همچنين همکاري اين قرارگاه با وزارت دفاع و دانشگاه‌ها و مراکز علمي‌در برطرف کردن نيازها و کمبودها، افزودند: کار و تلاش را با آهنگي پر شتاب‌تر از قبل ادامه دهيد و با ارائه‌ طرح‌هاي نو و ابتکاري در جهت خودکفايي کشور، به پيش برويد.
پيش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، امير سرتيپ اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء (صلي‌الله‌عليه ‌وآله) با گراميداشت سالروز تشکيل اين قرارگاه، گزارشي از مهمترين اقدامات انجام‌شده بيان کرد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 13 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode