ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 شهريور 1396     |     کد : 179734

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

نماز عید قربان جمعه در سراسر استان آذربایجان شرقی اقامه می شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: جمعه این هفته نماز باشکوه عید قربان به جای نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستان های استان اقامه خواهد شد.

 مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: جمعه این هفته نماز باشکوه عید قربان به جای نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستان های استان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به همزمانی عید سعید قربان با روز جمعه تأکید کرد: فردا به جای برگزاری نماز جمعه، نماز عید سعید قربان اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: نماز عید  قربان در مرکز استان تبریزساعت هشت صبح روز جمعه دهم شهریور به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اقامه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: درب های مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز از ساعت ۶:۳۰ صبح بر روی نمازگزاران عزیز گشوده خواهد شد و تمیهدات لازم برای نمازگزاران عزیز تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام تقی زاده، قرائت قرآن و دعای ندبه را از برنامه های جانبی مراسم این روز عنوان کرده و تأکید کرد: بعد از اقامه نماز عید نیز خطبه های نماز توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ایراد خواهد شد که این خطبه ها جزئی از نماز بوده و انتظار می رود نمازگزاران عزیز جهت استماع خطبه های نماز عید قربان در مصلا حضور داشته باشند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان گفت: از عموم مردم مومن و متدین آذربایجان شرقی و تبریز دعوت می شود با شرکت گسترده و معنوی در این نماز باشکوه، بندگی و اطاعت خالص خود را به درگاه عبودیت و عشق و علاقه خود را به آیین حج ابراهیمی و خاندان عصمت و طهارت(ع) اعلام و ابراز کنند.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 9 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode