ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1396     |     کد : 179557

رهبر معظم انقلاب در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي استان‌هاي يزد و همدان:

تقويت روحيه انقلابي و جهادي مهمترين وظيفه مسئولان فرهنگي است

ضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح ديروز در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي از استان‌هاي يزد و همدان، با تأکيد بر لزوم تقويت روحيه انقلابي در نسل جوان، شهيد حججي را نمونه‌اي درخشان از رويش‌هاي انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگي موظفند روحيه و جريان انقلابي را در محيط‌هاي مختلف تقويت و از آن پشتيباني کنند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح ديروز در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي از استان‌هاي يزد و همدان، با تأکيد بر لزوم تقويت روحيه انقلابي در نسل جوان، شهيد حججي را نمونه‌اي درخشان از رويش‌هاي انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگي موظفند روحيه و جريان انقلابي را در محيط‌هاي مختلف تقويت و از آن پشتيباني کنند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي در اين ديدار با اشاره به بسترهاي فراواني که در دنياي امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ايجاد شده است، افزودند: در مقابل اين تبليغات مضرّ و صداهاي گمراه‌کننده، ظرفيت‌هاي بزرگي در جهت هدايت و رويش جوانان وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامي، شهيد حججي را نمونه‌اي درخشان از رويش‌هاي اسلامي‌و انقلابي خواندند و گفتند: شهيد حججيِ عزيز در دنيايي که روزنه‌هاي اغواگر صوتي و تصويري فراواني وجود دارد، چنين درخشيد و خداوند او را همچون حجتي در مقابل چشم همگان قرار داد.
ايشان با اشاره به درخواست‌هاي فراوان جوانان براي حضور در جبهه‌هاي مبارزه با دشمن، افزودند: امروز بسياري از جوانان با انگيزه بالا و ايمان باورنکردني، به‌دنبال آنند که از زندگي، خانواده و راحتي خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کنند که بايد قدر اين رويش‌هاي جديد و ارزشمند را دانست.
حضرت آيت الله خامنه‌اي، تقويت روحيه انقلابي و جهادي را مهمترين وظيفه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگي خواندند و خطاب به آنان خاطرنشان کردند: بايد همه تلاش خود را مصروف تربيت ديني و انقلابي جوانان کنيد و بدانيد اخلاق نيز همراه با تقويت روحيه انقلابي و ديني و حرکت جهادي و ميل به جهاد در راه خدا، ايجاد و ماندگار مي‌شود.
رهبر انقلاب اسلامي‌تأکيد کردند: مسئولان بايد جريان عظيم نيروي انقلاب را که خوشبختانه در بين جوانان جريان دارد، تقويت کنند و به گونه‌اي عمل نکنند که جريان انقلابي، تضعيف و جريانِ مقابل آن در محيط‌هاي فرهنگي، دانشگاهي و تبليغات ديني تقويت شود.


نوشته شده در   سه شنبه 31 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode