ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 فروردين 1390     |     کد : 17951

تكرار الگوي منچستريونايتد در ايران

سرپرست تيم ملي فوتبال ايران مي گويد كارلوس كرش مي‌خواهد برنامه‌اي همچون برنامه‌اي كه در منچستر يونايتد اجرا شد را در فوتبال ايران اجرا كند.


عباس ترابيان در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به ارائه برنامه‌هاي كارلوس كرش به فدراسيون فوتبال گفت: برنامه‌هاي او بسيار گسترده است به نحوي كه برنامه‌هاي داخلي او در مقايسه با برنامه‌هاي داخل زمين فوتبال غير قابل تصور است. كرش مي‌خواهد الگوي منچستريونايتد را در فوتبال ايران اجرا كند و ما هم از اين مساله استقبال مي‌كنيم. مصمم هستيم كه اين كار انجام شود.

وي افزود: به غير از اين مسايل، اسكان و امكاناتي كه در دفتر كار مورد نياز كرش بود را برايش فراهم كرده و ساير كمبودها را برطرف مي‌كنيم. اطلاعاتي كه او از فوتبال ايران مي‌خواهد بسيار گسترده است. كرش از ما اطلاعات بازيكنان سابق تيم ملي در دوره‌هاي گذشته را خواسته است. او همچنين نتايج باشگاه‌ها از چند سال قبل تا به حال را مطالبه كرده است.

ترابيان درباره محل اسكان كرش هم گفت: حضور او و همكارانش در هتل موقتي است و ما محل زندگي را براي آنها تهيه كرده‌ايم. قرار است خانواده‌هاي كرش و همكارانش به تهران بيايند. آنها محل اسكانشان را ديده‌اند و پسنديدند.

سرپرست تيم ملي فوتبال ايران درباره برخي انتقادها به چند شغله شدنش در فوتبال گفت: واقعيت اين است كه اگر رييس فدراسيون به اين نتيجه مي‌رسيد كس ديگري مي‌تواند كارها را انجام دهد و به او اطمينان مي كرد، قطعا اين كار را انجام مي‌داد. من براي هر كار خود تعريفي ايجاد كردم. از ساعت 7 تا 9 صبح كارهاي فوتسال را انجام مي‌دهم. مثل ساعت كارها در فوتسال پيش مي‌رود. در اين چند وقت نشده كه كسي بخواهد مرا ببيند و اين امكان به وجود نيايد. از ساعت 9 صبح به بعد برنامه‌هاي كميته بين‌الملل را انجام مي‌دهم كه برنامه‌هاي بسيار گسترده‌اي دارد. اگر واقعيت را بخواهيد هر كدام از اين سه بخش بايد مسئولان متفاوتي داشته باشند. اما من مشكلي ندارم و تا هر زماني كه لازم باشد به طور دقيق و با برنامه‌ريزي منسجم اين سه مسووليت را به صورت همزمان پيش مي‌برم.


نوشته شده در   سه شنبه 23 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode