ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1396     |     کد : 179361

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند با مسئوول عقیدتی سیاسی بسیج این شهرستان

حجت‌الاسلام پورتقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند به همراه تعدادی از روحانیون، با حجت‌الاسلام تقی زاده مسئوول عقیدتی سیاسی بسیج این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام پورتقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند به همراه تعدادی از روحانیون، با حجت‌الاسلام تقی زاده مسئوول عقیدتی سیاسی بسیج این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام جلیل پورتقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند به همراه تعدادی از روحانیون، با حجت‌الاسلام تقی زاده مسئوول عقیدتی سیاسی بسیج این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی که بمناسبت انتصاب جدید حجت‌الاسلام تقی زاده به سمت مسئوول عقیدتی سیاسی بسیج ناحیه مرند انجام شد، حجت‌الاسلام پورتقی ضمن تبریک این انتصاب، با بیان گوشه ای توانمدیهای علمی و فرهنگی شهرستان، شهرستان مرند را شهر اولینهای استان توصیف و جامعه روحانیون این شهرستان را دارای دغدغه دینی و بر استفاده از این ظرفیت تاکید کرد.

حجت‌الاسلام پورتقی در ادامه سپاه و روحانیون و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه را بازوان توانمد انقلاب و ایران و اسلام عنوان کرده و بر اجتناب از تفرقه و دوپهلوئی تاکید و خواستار رفع هر گونه تفرقه در بین نیروهای انقلابی شد.

حجت‌الاسلام تقی زاده نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و تعدادی از روحانیون جهت تبریک این مسئوولیت به ایشان، آمادگی همه جانبه بسیج را جهت همکاری در تمامی عرصه ها اعلام و افزود: رحمت خداوند بر همدلی و کار شیطانی در تفرقه بوده و تمامی نهادها بعنوان سربازان ولایت فقیه بوده و باید در خط سیر ولایت حرکت کنند.

مسئوول عقیدتی بسیج مرند در ادامه هر حرکت و نشان بدور از حرکت و نشان ولائی را حرکت شیطانی عنوان و بر راهنمائی عموم مردم توسط روحانیون در این خط سیر تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار، حجت‌الاسلام پورتقی رئیس و سیدجوادمیرحبیبی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام شبانی مسئوول طرح هجرت، و دکتر مبهوتی، صمدی و کریمی از روحانیون شهرستان حجت‌الاسلام عباس سیفی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.


نوشته شده در   جمعه 20 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode