ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 فروردين 1390     |     کد : 17874

كشف 22 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در بستان‌آباد

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بستان‌آباد گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان طي يك عمليات غافلگيرانه موفق به كشف 22 هزار ليتر گازوئيل و انباري به ظرفيت 200 هزار ليتر شدند.

 فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بستان‌آباد گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان طي يك عمليات غافلگيرانه موفق به كشف 22 هزار ليتر گازوئيل و انباري به ظرفيت 200 هزار ليتر شدند.

به گزارش خبگرزاري فارس از بستان آباد، فرهنگ نوروزي عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق كالا ماموران پليس آگاهي شهرستان با بهره‌گيري از منابع اطلاعاتي و طي يك عمليات غافلگيرانه موفق به كشف 22 هزار ليتر گازوئيل و محل دپوي سوخت قاچاق در شهرستان شدند و در اين رابطه چهار نفر با هويت‌هاي معلوم دستگير شدند.
وي در ادامه افزود: انبار كشف شده كه در نوع خود مجهز به دستگاه آلات پيشرفته و تانكرهاي ذخيره سوخت تا ظرفيت 200 هزار ليتر است كه در حال پمپاژ گازوئيل به يك دستگاه تريلي تانكردار به ظرفيت 22 هزار ليتر به رانندگي شخصي با هويت «ح-ك» و سرنشيني «آ-آ» بود.
نوروزي در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگي با مراجع قضايي به محل انبار مراجعه كه پس از بازرسي و بررسي موضوع خودروي تريلي حاوي سوخت گازوئيل قاچاق به همراه راننده و سرنشين و دو نفر صاحبان انبار با هويت‌هاي «س-ف» و «ص-ف» براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي شهرستان دلالت و خودروي تريلي به همراه گازوئيل كشف شده توقيف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بستان‌آباد گفت: متهمان پس از بازجويي ضمن قبول اتهام وارده به همراه پرونده متشكله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
بستان‌آباد يكي از شهرستان‌هاي استان آذربايجان شرقي است كه در ۴۵ كيلومتري شرق تبريز در مسير ترانزيتي تبريز-تهران و تبريز-سراب و اردبيل واقع است.
اين شهرستان از شمال به هريس، از جنوب به شهرستان هشترود، از غرب به تبريز، از شرق به شهرستانهاي سراب و ميانه و از جنوب غربي به شهرستان مراغه محدود مي‌شود.



نوشته شده در   دوشنبه 22 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode