ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 تير 1396     |     کد : 178636

امام جمعه هریس: سپاه در تحولات منطقه و جهان اثرگذار است

امام جمعه هریس اثرگذاری سپاه در تحولات منطقه ای و جهانی را یادآور شد و گفت: بحمدالله نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معادلات منطقه ای، داخلی و جهانی آمریکا را بهم ریخته و مایه اقتدار نظام اسلامی و ملت شریف ایران و خار چشم دشمنان اسلام است.

 امام جمعه هریس اثرگذاری سپاه در تحولات منطقه ای و جهانی را یادآور شد و گفت: بحمدالله نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معادلات منطقه ای، داخلی و جهانی آمریکا را بهم ریخته و مایه اقتدار نظام اسلامی و ملت شریف ایران و خار چشم دشمنان اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس در خطبه های نمازجمعه این هفته به مناسبت های هفته دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: هفته دوم تیرماه درتاریخ جمهوری اسلامی هفته پرحادثه است که عمدتا استکبار جهانی به رهبری آمریکا نقش اصلی را در به وجود آمدن آن اتفاقات ایفا کرده است و این هفته، هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
وی افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر و منشا همه جنایت ها و توطئه ها در اقصی نقاط جهان بویژه در ممالک اسلامی می باشد.
حجت الاسلام احمدی به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اساتید دانشگاهها را به دو مسئله مهم توجه دادند؛ یکی شاگرد پروری و تربیت نسل جوان کشور برای آینده ای سراسر تحول و دوم تلاش برای بهبود اثرگذاری دانشگاه بر محیط بیرونی.
وی تشریح کرد: اگر نسل جوان کشور برای آینده ای سراسر تحول های مهم آماده و اهل فعالیت و ایمان استوار و اتکای به خدا و اقدام و عمل آگاهانه باشد، کشور در تحولات آتی به روزهای سراسر سعادت و بهروزی خواهد رسید و اگر چنین نشود و نسل های آتی ملت ایران راه انقلاب و سعادت کشور را نپیمایند، زمینه بازگشت به دوران سرافکندگی و خواری قبل از انقلاب ایجاد خواهدشد.
وی ادامه داد: مسئولیت پذیری سپاه پاسداران در طرح های سازندگی کشور نشان دهنده عظمت روح تعهدپذیری ،شجاعت و خطرپذیری در میدان های بزرگ تجربه نشده وعزم وهمت انقلاب اسلامی است.
وی افزود: سپاه پاسداران مدیریت جهادی را به منصه ظهور رساند که مبتنی برتکیه بر تفکر اسلام ناب و تلاش برای گسترش ارزش های دینی، محصول و مولود انقلاب اسلامی، تکلیف گرایی معطوف به نتیجه و روحیه مبارزه با فقر وعشق به محرومان ، ولایت پذیری و ایثار و اخلاص و تقید به اخلاق اسلامی در فعالیت های سازمانی می باشد.
شهرستان هریس با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 70 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   شنبه 10 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode