ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 تير 1396     |     کد : 178625

امام جمعه شهر مهربان: مسؤولان به وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی منطقه مهربان رسیدگی کنند

امام جمعه شهرمهربان از مسؤولان راهداری و راه و شهرسازی شهرستان سراب خواست به خاطر مسافران تابستانی هم که شده، کمی همت به خرج دهند و به وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی شهری و روستائی بیشتر توجه کنند و اجازه ندهند که مسافران بخاطر مشکلات پیش آمده با خاطره بد منطقه را ترک کنند.


امام جمعه شهرمهربان از مسؤولان راهداری و راه و شهرسازی شهرستان سراب خواست به خاطر مسافران تابستانی هم که شده، کمی همت به خرج دهند و به وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی شهری و روستائی بیشتر توجه کنند و اجازه ندهند که مسافران بخاطر مشکلات پیش آمده با خاطره بد منطقه را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به نامگذاری هفته دوم تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: هفته دوم تیر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هفته‌ای پرحادثه​ است و با ورق زدن تقویم به رویدادهایی بر می​‌خوریم که هر یک از آنها کافی است به دلیل جنایاتی که با حمایت مدعیان جهانی در حق مردم ایران شده است، آسودگی را از وجدان بشریت بگیرد.

امام جمعه شهر مهربان افزود: این جنایات که از جمله آنها می‌توان به بمباران شیمیایی سردشت، فاجعه هفتم تیر و حمله به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد برخی مستقیم از سوی آمریکا انجام شده است و برخی دیگر نیز از سوی گروه‌​ها و رژیم‌​هایی که مورد حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.

خطیب جمعه شهر مهربان افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده و تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد و  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و   در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره به اینکه،  اینها تنها گوشه​ای از هزینه‌هایی است که مردم ایران برای انقلابشان پرداخته‌اند و اگر بخواهیم در مورد 17 هزار شهیدی که در اقدامات تروریستی دشمنان انقلاب به شهادت رسیده​اند، صحبت کنیم چند کتاب می‌توان منتشر کرد، تصریح کرد:  نکته تاسف بار این که آن کسانی که این ترورها را انجام دادند، امروز آزادانه در کشورهای غربی در حال رفت و آمدند و هر روز نیز با بهانه‌هایی، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

امام جمعه مهربان با تاکید بر این نکته که جنایات و خیانت‌های آمریکا یکی و دو تا نیست، اظهار داشت: آمریکا بزرگ‌ترین خیانت و بد عهدی خود را در برجام به کسانی نشان داد که دل خوش به آمریکا داشتند و کار به جایی رسیده است که دیپلمات خبیث آمریکا می‌گوید ما عاشق تحریم ایران هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عکس العمل در شان ملت بزرگ ایران اسلامی به آمریکایی‌ها نشان دهند و اگر به خودشان جرات دهند الان موقع آتش زدن برجام است و ملت ایران قطعاً منتظر یک عکس العمل خوب و مناسب از سوی مسوولان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره به سالگرد تخریب حرم و بارگاه ملکوتی ائمه اظهار بقیع توسط فرقه ضاله و گمراه وهابیت اظهار داشت: ماموریت حکومت  آل‌سعود، اسلام زدائی و خاموش کردن فریاد ملتهاست و وهابیت خبیث نیرنگ اجانب برای نابودی اسلام است.

امام جمعه شهر مهربان، اسلام و مذهب جعفری را سدی در مقابل اجانب و عمال دست نشانده آنها عنوان کرد و افزود: روحانیت همیشه در صفحه اول مبارزه با اجانب و عمال دست نشانده آنها بوده و با وجود چنین سدی آنها نمی‌توانند براحتی در کشورهای اسلامی نفوذ کنند و برای شکستن این سدها قرن‌هاست که نقشه‌های مختلف و نیرنگ‌های متفاوت  طراحی می‌کنند که شکر الهی تاکنون تمام نقشه‌ها و نیرنگ‌های آنها با شکست همراه بوده است.

خطیب جمعه مهربان تصریح کرد: وهابیت امروز مروج اسلام خشونت و اسلام آمریکائی و در یک کلمه مروج اسلام هراسی در دنیاست  و کلیدادار کنونی کعبه در حال حاضر جزء تامین منافع آمریکا و اسرائیل کار دیگری انجام نمی‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره  به قرار داد 500میلیارد دلار تسلیحاتی حکومت آل سعود با آمریکا اظهار داشت: 500 میلیارد دلار قرارداد تسلیحاتی یعنی راه‌اندازی کارخانه‌های اسلحه سازی در آمریکا و در ادامه استفاده از این تسلیحات نظامی بر علیه مسلمانان و کشتار انسانهای بی دفاع و کودکان معصوم در سرتاسر جهان بدست حکومت‌هایی که خودشان  ادعای کلیدداری کعبه را دارند.

امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به آغاز مسافرت‌های تابستانی و بالطبع آن ورود مسافران و گردشگران به منطقه اشاره نموده و اظهار داشت: در مرحله اول انتظار می‌رود که مسوولان با داشتن آمادگی لازم ، رفاه و معیشت مسافران را در منطقه فراهم کنند و فرصت بدست آمده بهترین فرصت برای شناساندن پتانسیل‌های و مزیت‌های منطقه است.

خطیب جمعه مهربان افزود: مهربان به عنوان شهر هنرمندان فرش و قالی شناخته می شود و باید در کنار معرفی و شناساندن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منطقه در خصوص شناساندن و معرفی هر چه بیشتر فرش دستباف مهربان اقدامات لازم به عمل آید.

مرسلی ضمن درخواست برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در جاده ترانزیتی سراب، بستان آباد و در محدوده بخش مهربان برای معرفی پتانسیل‌ها و موقعیت‌های توریستی و گردشگری منطقه، از مسوولان راهداری شهرستان سراب خواست در خصوص مناسب سازی تابلوهای راهنمائی و رانندگی و دیگر تابلوهای راهنمائی اقدامات لازم را در اسرع وقت بعمل آورند.

امام جمعه شهر مهربان از مسوولان راهداری و راه و شهرسازی شهرستان سراب خواست به خاطر مسافران تابستانی هم که شده است کمی همت به خرج دهند و به وضعیت نامناسب راههای مواصلاتی شهری و روستائی بیشتر توجه کنند و اجازه ندهند که مسافران بخاطر مشکلات پیش آمده  با خاطره بد منطقه را ترک کنند.

خطیب جمعه مهربان ، از مسافران و گردشگران نیز خواست متناسب فرهنگ مردم منطقه، حرمت‌ها را حفظ کنند.


نوشته شده در   جمعه 9 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode