ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 خرداد 1396     |     کد : 178323

امام جمعه مراغه: روز قدس نماد انزجار از قدرت هاست

آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی، نشان می دهند که از شهادت در راه خدا و اسلام هرگز نمی هراسند.

آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی، نشان می دهند که از شهادت در راه خدا و اسلام هرگز نمی هراسند.
وی ادامه داد: با توجه به برخی حرکت های تروریستی گروه های تکفیری از جمله داعش در منطقه و کشورمان، ملت ایران پرشورتر از هرسال به صحنه آمده و با شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و ' مرگ بر اسرائیل' انزجاز خود از استکبار جهانی را نشان می دهند.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد زمینه لازم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: مسئولان شهرستانی نیز همگام با سراسر کشور باید در تعیین زمان و مکان مناسب برای حضور بهتر و مناسبت تر آحاد مردم در این راهپیمایی عظیم مردمی اهتمام کنند.
وی با اشاره به اول تیرماه، سالروز تاسیس سازمان تبلغیات اسلامی گفت: با توجه به حرکت های مناسبی که در سطح کشور برای توسعه فرهنگ اسلامی و دینی شده است، حمایت از این برنامه ها در این نهاد اسلامی و قرآنی توسط مسئولان ضروری است.
خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، وی را انسانی نمونه عنوان کرد و افزود: این شخصیت بزرگ انقلابی با وجود تحصیل در آمریکا و اروپا، فعالیت های بزرگی همراه با امام موسی صدر در لبنان داشت و حماسه های بزرگی نیز در هشت سال دفاع مقدس خلق کرد.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی و ادغام آن به عنوان جهاد کشاورزی اضافه کرد: این نهاد بزرگ و خدمتگزار در سال های اخیر توانسته با تلاش و همت خود در راه توسعه اقتصادی و خودکفایی کشور گام های بزرگی بردارد.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی نیز باید با حمایت از کشاورزان فعال در این بخش و جایگزینی شیوه های نوین و مکانیزه به جای شیوه های سنتی در راستای تولید مقرون به صرفه و نیز صرفه جویی در منابع آبی تلاش کند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 26 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode