ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1396     |     کد : 177616

امام جمعه موقت مراغه: انتخابات پیش رو، باید انتخاباتی اخلاقی و فرهنگی باشد

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: انتخابت باید آن گونه برگزار شود که شایسته ملت بزرگ ایران و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: انتخابت باید آن گونه برگزار شود که شایسته ملت بزرگ ایران و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: نامزدهای حاضر در انتخابات چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین در انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و بر اساس قانون و موازین اسلامی رفتار کرده و از تخریب کردن سایر رقبا پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: رعایت فرهنگ و شئونات اسلامی در این عرصه و توجه به مشکلات و تلاش در مسیر تحقق مطالبات مردم توسط نامزدهای انتخابات مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: در این عرصه حساس، باید کسانی انتخاب شوند که متدین، متخصص، دشمن شناس بوده و وقتی هم که در دنیا سخن می گوید بتواند عزت و اقتدار نظام اسلامی را نشان داده و مایه افتخار امت اسلامی باشد.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشکده افسری امام حسین (ع) افزود: بر اساس رهنمودهای ایشان، امنیت خط قرمز انتخابات بوده و نباید نامزدی سخنی بگوید که امنیت ملی را خدشه دار کند.
وی اضافه کرد: دشمن می خواهد با وسوسه های شیطانی و ایجاد تفرقه در بین ملت بزرگ ایران در این انتخابات، خلق حماسه بزرگ آحاد مردم را که همان حضور گسترده در پای صندوق های رای است؛ کم رنگ کند.
وی با اشاره به سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام عصر (عج) به عنوان عید بزرگ شیعیان افزود: ظهور آن حضرت مایه اتحاد و همدلی آحاد امت اسلامی و عیدی بزرگ برای مسلمانان و‌ازادیخواهان جهان است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 22 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode